Nieuwe merkidentiteit Doyen Groep

Onderdelenleverancier Doyen heeft voor al zijn vestigingslanden – België, Frankrijk, Nederland en Luxemburg – een nieuwe corporate identity onthuld.

Onderdeel ervan is een logo waarin de kleur blauw is vervangen door rood. Volgens het bedrijf oogt het moderner en strakker. Ook draagt het "de drie waarden uit die het kloppend hart vormen van de activiteiten van Doyen: innovatie, flexibiliteit en expertise. Verder is de  benaming van de organisatie aangepast: Doyen Auto Corporate, met als dochterondernemingen Doyen Auto Belux, Doyen Auto France en Doyen Auto Nederland.

In de zomer zal de webstrategie concrete vorm aannemen. Doyen belooft sites die "een stuk gebruiksvriendelijker"zijn. Verder komt er een ‘My Doyen’-intranetsite voor de medewerkers. Doyen brengt meteen ook een periodieke newsletter – Doyen Inside’ – uit, om de banden met klanten, medewerkers, leveranciers en partners aan te halen.

Doyen draaide vorig jaar een omzet van 182 miljoen euro, beschikt over twee nationale magazijnen en vier regionale satellieten, samen goed voor 34 duizend vierkante meter opslagruimte. Van de 102 merken komen er twee uit eigen koker: Requal & Carfirst

Nieuwe merkidentiteit Doyen Groep - Automobielmanagement.nl

Nieuwe merkidentiteit Doyen Groep

Onderdelenleverancier Doyen heeft voor al zijn vestigingslanden – België, Frankrijk, Nederland en Luxemburg – een nieuwe corporate identity onthuld.

Onderdeel ervan is een logo waarin de kleur blauw is vervangen door rood. Volgens het bedrijf oogt het moderner en strakker. Ook draagt het "de drie waarden uit die het kloppend hart vormen van de activiteiten van Doyen: innovatie, flexibiliteit en expertise. Verder is de  benaming van de organisatie aangepast: Doyen Auto Corporate, met als dochterondernemingen Doyen Auto Belux, Doyen Auto France en Doyen Auto Nederland.

In de zomer zal de webstrategie concrete vorm aannemen. Doyen belooft sites die "een stuk gebruiksvriendelijker"zijn. Verder komt er een ‘My Doyen’-intranetsite voor de medewerkers. Doyen brengt meteen ook een periodieke newsletter – Doyen Inside’ – uit, om de banden met klanten, medewerkers, leveranciers en partners aan te halen.

Doyen draaide vorig jaar een omzet van 182 miljoen euro, beschikt over twee nationale magazijnen en vier regionale satellieten, samen goed voor 34 duizend vierkante meter opslagruimte. Van de 102 merken komen er twee uit eigen koker: Requal & Carfirst