Kavo Parts introduceert op vakbeurzen nieuwe huisstijl

Op zowel Equip Auto in Parijs als op de Autoprofessioneel & Schadeherstel in Hardenberg lanceert Kavo Parts komende dinsdag (13 oktober) zijn nieuwe huisstijl.

Aangezien beide beurzen exact dezelfde dag aanvangen, spreekt de specialist in Aziatische slijtdelen van "de perfecte gelegenheid om de vernieuwde bedrijfsidentiteit te introduceren in de aftermarket."

De blauwe kleur van Kavo blijft behouden, maar krijgt volgens de leverancier "een frissere en meer eigentijdse" uitstraling. Het nieuwe logo "weerspiegelt de snelheid van de branche waarin we ons begeven", zegt managing director André van Leeuwen. De Japanse en Koreaanse bolletjes op de verpakking illustreren de vlaggen van de twee landen. "Een directe verwijzing naar ons Aziatisch specialisme." Ook introduceert wereldwijde leverancier van originele Japanse en Koreaanse auto-onderdelen de nieuwe slogan: ‘More than just parts’. Die drukt volgens Peter Bloemberg, Sales & Marketing directeur bij Kavo, uit dat de onderneming behalve onderdelen ook een goede service, specialistische kennis en kwaliteit in huis heeft.

De eerste verpakkingen in de nieuwe stijl kunnen eind deze maand al bij de klanten binnenkomen.

Kavo Parts introduceert op vakbeurzen nieuwe huisstijl - Automobielmanagement.nl

Kavo Parts introduceert op vakbeurzen nieuwe huisstijl

Op zowel Equip Auto in Parijs als op de Autoprofessioneel & Schadeherstel in Hardenberg lanceert Kavo Parts komende dinsdag (13 oktober) zijn nieuwe huisstijl.

Aangezien beide beurzen exact dezelfde dag aanvangen, spreekt de specialist in Aziatische slijtdelen van "de perfecte gelegenheid om de vernieuwde bedrijfsidentiteit te introduceren in de aftermarket."

De blauwe kleur van Kavo blijft behouden, maar krijgt volgens de leverancier "een frissere en meer eigentijdse" uitstraling. Het nieuwe logo "weerspiegelt de snelheid van de branche waarin we ons begeven", zegt managing director André van Leeuwen. De Japanse en Koreaanse bolletjes op de verpakking illustreren de vlaggen van de twee landen. "Een directe verwijzing naar ons Aziatisch specialisme." Ook introduceert wereldwijde leverancier van originele Japanse en Koreaanse auto-onderdelen de nieuwe slogan: ‘More than just parts’. Die drukt volgens Peter Bloemberg, Sales & Marketing directeur bij Kavo, uit dat de onderneming behalve onderdelen ook een goede service, specialistische kennis en kwaliteit in huis heeft.

De eerste verpakkingen in de nieuwe stijl kunnen eind deze maand al bij de klanten binnenkomen.