Apollo Vredestein lanceert dealersupportprogramma

Apollo Vredestein heeft in heel Europa een dealesupportprogramma voor haar dealers geïntroduceerd. Hiermee richt de bandenproducent zich op een grotere zichtbaarheid van haar merk(en).

Als onderdeel van dit initiatief werden België, Hongarije, Italië en Nederland vier nieuwe shops geopend. De komende maanden staat de opening van vergelijkbare shops in Oostenrijk, Duitsland, Spanje en Zwitserland op het programma. Vredestein wil in 2020 achthonderd programmadeelnemers in Europa hebben.

Naast grotere merkzichtbaarheid profiteren dealers dankzij dit programma van tools voor hogere omzet en winst. Het programma is gericht op individuele ondernemers, de shopeigenaren, en streeft naar een dynamische samenwerking. Het programma stoelt op drie principes: business consultancy, groei en een uniek design. Business consultancy richt zich op het ontsluiten van het volledige zakelijke potentieel op een specifiek gebied en de salesorganisatie van de retailer. Groei is gebaseerd op nieuwe tools die het verkoopvolume moeten vergroten door bijvoorbeeld producten van Apollo Vredestein Premium Styling Partners aan te bieden. Tot slot biedt een volgens Vredestein "uniek design een hoogwaardige shopervaring voor klanten."

Mathias Heimann, President Apollo Vredestein: "Deze benadering is gebaseerd op de wens om af te stappen van het gebruikelijke franchisemodel en echte zakenpartners te worden van de dealers die deelnemen aan het programma."

Apollo Vredestein lanceert dealersupportprogramma - Automobielmanagement.nl

Apollo Vredestein lanceert dealersupportprogramma

Apollo Vredestein heeft in heel Europa een dealesupportprogramma voor haar dealers geïntroduceerd. Hiermee richt de bandenproducent zich op een grotere zichtbaarheid van haar merk(en).

Als onderdeel van dit initiatief werden België, Hongarije, Italië en Nederland vier nieuwe shops geopend. De komende maanden staat de opening van vergelijkbare shops in Oostenrijk, Duitsland, Spanje en Zwitserland op het programma. Vredestein wil in 2020 achthonderd programmadeelnemers in Europa hebben.

Naast grotere merkzichtbaarheid profiteren dealers dankzij dit programma van tools voor hogere omzet en winst. Het programma is gericht op individuele ondernemers, de shopeigenaren, en streeft naar een dynamische samenwerking. Het programma stoelt op drie principes: business consultancy, groei en een uniek design. Business consultancy richt zich op het ontsluiten van het volledige zakelijke potentieel op een specifiek gebied en de salesorganisatie van de retailer. Groei is gebaseerd op nieuwe tools die het verkoopvolume moeten vergroten door bijvoorbeeld producten van Apollo Vredestein Premium Styling Partners aan te bieden. Tot slot biedt een volgens Vredestein "uniek design een hoogwaardige shopervaring voor klanten."

Mathias Heimann, President Apollo Vredestein: "Deze benadering is gebaseerd op de wens om af te stappen van het gebruikelijke franchisemodel en echte zakenpartners te worden van de dealers die deelnemen aan het programma."