1Parts: eerste global supplier overeenkomsten

Philips, KYB, Schaeffler (LUK, INA, FAG) en Mann Filter hebben een internationaal leveringscontract getekend met de inkoopgrootmacht 1Parts.

Dat is vorige maand gebeurd tijdens de internationale vakbeurs Equip Auto in Parijs. "Vanzelfsprekend is dit slechts het begin", stellen de initiatiefnemers achter 1Parts (AD International, Pronto en Federated): op korte termijn zullen nieuwe deelnemers aan de global supplier overeenkomsten volgen.

1Parts ontstond vorig jaar "als antwoord op de vele uitdagingen die de laatste jaren ontstaan zijn in de automotive aftermarket". Pronto en Federated zijn beide met hun hoofdkantoor gevestigd in de VS, ADI in België. De invloed van 1Parts reikt daarmee van Europe en de Verenigde Staten tot Mexico en Puerto Rico. Het grensoverschrijdende samenwerkingsverband wil voor zijn leden en klanten gunstige omstandigheden creëren op het gebied van productie, distributie, merkstrategie, ontwikkeling van nieuwe technologie en concepten en wetgeving. 

 

1Parts: eerste global supplier overeenkomsten - Automobielmanagement.nl

1Parts: eerste global supplier overeenkomsten

Philips, KYB, Schaeffler (LUK, INA, FAG) en Mann Filter hebben een internationaal leveringscontract getekend met de inkoopgrootmacht 1Parts.

Dat is vorige maand gebeurd tijdens de internationale vakbeurs Equip Auto in Parijs. "Vanzelfsprekend is dit slechts het begin", stellen de initiatiefnemers achter 1Parts (AD International, Pronto en Federated): op korte termijn zullen nieuwe deelnemers aan de global supplier overeenkomsten volgen.

1Parts ontstond vorig jaar "als antwoord op de vele uitdagingen die de laatste jaren ontstaan zijn in de automotive aftermarket". Pronto en Federated zijn beide met hun hoofdkantoor gevestigd in de VS, ADI in België. De invloed van 1Parts reikt daarmee van Europe en de Verenigde Staten tot Mexico en Puerto Rico. Het grensoverschrijdende samenwerkingsverband wil voor zijn leden en klanten gunstige omstandigheden creëren op het gebied van productie, distributie, merkstrategie, ontwikkeling van nieuwe technologie en concepten en wetgeving.