Fource maakt speerpunt van verlichting

De campagne ‘Lights On: zien en gezien worden’ is van start gegaan. Er doen duizend Nederlandse autobedrijven aan mee via het grossiersnetwerk van Fource. Het doel is het vergroten van de verkeersveiligheid en meer klanten naar de werkplaats te krijgen, aldus Fource.

‘Lights On: zien en gezien worden’ biedt de automobilist een veiligheidscontrole op de verlichting en op 23 andere veiligheidsaspecten van de auto. Goede autoverlichting betekent extra veiligheid maar veel auto’s rijden met defecte of slecht afgestelde verlichting, weet Fource. Zo’n dertig procent van de auto’s wordt bij de apk op verlichtingscriteria afgekeurd, meldt het bedrijf. Lights On is een veiligheidscampagne die het belang van goed functionerende autoverlichting onder de aandacht brengt.
Via de Facebook-pagina van Lights On krijgen consumenten een voucher voor een gratis Lights On Check. Zij kunnen hiervoor terecht bij één van de duizend deelnemende autobedrijven en maken zelf een afspraak voor de verlichtingscontrole bij een garage naar keuze. Tijdens zo’n veiligheidscontrole wordt de auto op 23 essentiële punten gecontroleerd, dus behalve de verlichting bijvoorbeeld ook de ruitenwissers, de accu, de remmen en de verlichting.
Eind september werd de campagne opgepakt door het grossiersnetwerk van Fource. De grossiers hebben in een maand tijd duizend autobedrijven aangemeld als deelnemer van de campagne. Het doel van de campagne is ‘de verkeersveiligheid te vergroten en meer klanten in de werkplaats te krijgen’, aldus de Fource-organisatie.

Reacties

En dan krijg je een lampje of xenonlampje van het merk NEGLIN, dit is een Koreaans low budget lampje, waar menig een zijn twijfels over heeft….

Geplaatst door: Max op
Fource maakt speerpunt van verlichting - Automobielmanagement.nl

Fource maakt speerpunt van verlichting

De campagne ‘Lights On: zien en gezien worden’ is van start gegaan. Er doen duizend Nederlandse autobedrijven aan mee via het grossiersnetwerk van Fource. Het doel is het vergroten van de verkeersveiligheid en meer klanten naar de werkplaats te krijgen, aldus Fource.

‘Lights On: zien en gezien worden’ biedt de automobilist een veiligheidscontrole op de verlichting en op 23 andere veiligheidsaspecten van de auto. Goede autoverlichting betekent extra veiligheid maar veel auto’s rijden met defecte of slecht afgestelde verlichting, weet Fource. Zo’n dertig procent van de auto’s wordt bij de apk op verlichtingscriteria afgekeurd, meldt het bedrijf. Lights On is een veiligheidscampagne die het belang van goed functionerende autoverlichting onder de aandacht brengt.
Via de Facebook-pagina van Lights On krijgen consumenten een voucher voor een gratis Lights On Check. Zij kunnen hiervoor terecht bij één van de duizend deelnemende autobedrijven en maken zelf een afspraak voor de verlichtingscontrole bij een garage naar keuze. Tijdens zo’n veiligheidscontrole wordt de auto op 23 essentiële punten gecontroleerd, dus behalve de verlichting bijvoorbeeld ook de ruitenwissers, de accu, de remmen en de verlichting.
Eind september werd de campagne opgepakt door het grossiersnetwerk van Fource. De grossiers hebben in een maand tijd duizend autobedrijven aangemeld als deelnemer van de campagne. Het doel van de campagne is ‘de verkeersveiligheid te vergroten en meer klanten in de werkplaats te krijgen’, aldus de Fource-organisatie.

Reacties

En dan krijg je een lampje of xenonlampje van het merk NEGLIN, dit is een Koreaans low budget lampje, waar menig een zijn twijfels over heeft….

Geplaatst door: Max op