NRF zet virtuele beursstand neer als alternatief voor Automechanika

Automechanika Frankfurt 2020 gaat niet door. NRF, leverancier van onderdelen voor motorkoeling- en airconditioning, bedacht een online alternatief. Van 8 tot 12 september verwelkomt het bedrijf bezoekers op een virtuele stand voor de nieuwste productontwikkelingen en een kennismaking met het NRF-team.

Normaal gesproken zou NRF dit jaar aan Automechanika Frankfurt 2020 deelnemen met een grote beursstand. Op deze beurs ontmoet NRF normaliter 500 klanten uit meer dan 80 landen wereldwijd. Door de coronacrisis is de beurs afgelast. NRF wilde dit moment echter niet voorbij laten gaan en daarom komt de aftermarketleverancier met een virtuele beursstand.

Agenda

‘De virtuele stand wordt georganiseerd in dezelfde week dat de Automechanika zou plaatsvinden, dus van 8 tot 12 september. Veel klanten hadden deze week toch al gereserveerd in hun agenda. Dat maakt het de ideale week om dit te organiseren.’

Nieuwe manieren

In de afgelopen periode ontdekte ook NRF nieuwe digitale manieren om verbonden te blijven. Middels online meetings is NRF volop in contact gebleven met hun wereldwijde klantenportfolio. Op de virtuele stand is het voor klanten ook mogelijk om het NRF-team te ontmoeten middels een online meeting. Het is ook mogelijk om een vergaderverzoek te sturen.

NRF zet virtuele beursstand neer als alternatief voor Automechanika - Automobielmanagement.nl

NRF zet virtuele beursstand neer als alternatief voor Automechanika

Automechanika Frankfurt 2020 gaat niet door. NRF, leverancier van onderdelen voor motorkoeling- en airconditioning, bedacht een online alternatief. Van 8 tot 12 september verwelkomt het bedrijf bezoekers op een virtuele stand voor de nieuwste productontwikkelingen en een kennismaking met het NRF-team.

Normaal gesproken zou NRF dit jaar aan Automechanika Frankfurt 2020 deelnemen met een grote beursstand. Op deze beurs ontmoet NRF normaliter 500 klanten uit meer dan 80 landen wereldwijd. Door de coronacrisis is de beurs afgelast. NRF wilde dit moment echter niet voorbij laten gaan en daarom komt de aftermarketleverancier met een virtuele beursstand.

Agenda

‘De virtuele stand wordt georganiseerd in dezelfde week dat de Automechanika zou plaatsvinden, dus van 8 tot 12 september. Veel klanten hadden deze week toch al gereserveerd in hun agenda. Dat maakt het de ideale week om dit te organiseren.’

Nieuwe manieren

In de afgelopen periode ontdekte ook NRF nieuwe digitale manieren om verbonden te blijven. Middels online meetings is NRF volop in contact gebleven met hun wereldwijde klantenportfolio. Op de virtuele stand is het voor klanten ook mogelijk om het NRF-team te ontmoeten middels een online meeting. Het is ook mogelijk om een vergaderverzoek te sturen.