Lancia en Chrysler reorganiseren netwerk tot duizend dealers

De reorganisatie en integratie van de dealernetwerken van Chrysler en Fiat-dochter Lancia gaat deze maand beginnen. Het doel is synergie te bereiken door volledig gebruik te maken van beide netwerken.

De nieuwe distributiestructuur zal in heel Europa gaan werken onder de merknaam Lancia, uitgezonderd het Verenigd Koninkrijk. Want daar is Lancia niet vertegenwoordigd en zal de merknaam Chrysler blijvend worden gevoerd. De integratie zal naar verwachting tegen 2014 een nieuw netwerk hebben opgeleverd van duizend dealers in Europa.

 

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Lancia en Chrysler reorganiseren netwerk tot duizend dealers - Automobielmanagement.nl

Lancia en Chrysler reorganiseren netwerk tot duizend dealers

De reorganisatie en integratie van de dealernetwerken van Chrysler en Fiat-dochter Lancia gaat deze maand beginnen. Het doel is synergie te bereiken door volledig gebruik te maken van beide netwerken.

De nieuwe distributiestructuur zal in heel Europa gaan werken onder de merknaam Lancia, uitgezonderd het Verenigd Koninkrijk. Want daar is Lancia niet vertegenwoordigd en zal de merknaam Chrysler blijvend worden gevoerd. De integratie zal naar verwachting tegen 2014 een nieuw netwerk hebben opgeleverd van duizend dealers in Europa.

 

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding