Een nieuwe dienst van BCA is de @home-veiling. Die realiseert een maximale opbrengst met minimale inspanning voor het autobedrijf, aldus de Barneveldse onderneming. Voertuigen worden op locatie gefotografeerd en omschreven en vervolgens online geveild voor een doelgroep van 26 duizend geregistreerde Europese kopers. "Het grote voordeel van de @home-veiling is dat voertuigen niet fysiek bij de veiling aanwezig hoeven te zijn", zegt directeur Iede Aukema. "De voertuigen blijven bij het autobedrijf en worden pas opgehaald wanneer ze zijn verkocht."

 

De @home-veiling is een uitbreiding van de dienstverlening van BCA. Autobedrijven kunnen ook kiezen voor de vertrouwde fysieke en Live Online veilingen. BCA verzorgt dagelijks vanuit dertien landen online en fysieke autoveilingen, waaraan 26 duizend geregistreerde Europese kopers deelnemen. Jaarlijks vermarkt BCA Autoveiling meer dan achthonderdduizend auto’s. In Barneveld vinden wekelijks drie keer fysieke veilingen plaats, waaraan ook live via internet kan worden deelgenomen.