Broekhuis tekent contract met Auto Trader

Autodealergroep Broekhuis heeft voor zijn online activiteiten een overeenkomst gesloten met Auto Trader.

Lucas Greve, occasionmanager van Broekhuis: "Wij hebben in Auto Trader een goede partner gevonden om het online publiek met onze gebruikte auto‘s te bereiken. Auto Trader heeft in een kort tijdsbestek laten zien dat ze een stap heeft gemaakt naar professionalisering binnen de online automarkt. Dat heeft geresulteerd in goede bereikcijfers. Wij maken met de overeenkomst gebruik van hun merk en naamsbekendheid."

 

Auto Trader is sinds 1992 een bekend in de automarkt. Auto Trader is van oorsprong een uitgeverij maar brengt sindsdien potentiële kopers en verkopers met elkaar in contact. In 1999 startte Auto Trader de online occasionportal AutoTrader.nl. De site biedt kopers de keuze uit meer dan 220 duizend nieuwe en gebruikte auto’s, motoren, klassiekers en bedrijfswagens. De website wordt maandelijks meer dan twee miljoen keer bezocht, aldus Auto Trader dat  onderdeel is van Sanoma Uitgevers.

 

Autodealer Broekhuis is sinds 1932 actief in het midden, noorden en oosten van Nederland. Broekhuis vertegenwoordigt de merken Opel, Chevrolet, Peugeot, Volvo, Ford, Mazda, Hyundai, Seat en Skoda. Verder maken onderdeel uit van de Broekhuis Groep zeven autoschadeherstelbedrijven, een leasemaatschappij, een bedrijf dat is gespecialiseerd in bedrijfswageninrichting en de inbouw van accessoires en er zijn activiteiten op het gebied van financiële dienstverlening. Bij Broekhuis werken ruim 650 medewerkers.

 

 

 

Reacties

goed gedaan Lucas
er zijn nog steeds veel dealers die het occasion beleid niet serieus doen ruilen maar in (onder druk van de verkoop nieuw)en zetten de inruiler maar weer bij de toch al te grote en te dure voorraad
en maar weer afwachten op die ene particulier die toevallig langskomt
nou die komt dus niet meer toevallig langs.heeft zich allang georienteerd op internet.
als autobedrijf dus zaak je hier goed op te profileren met de goede mix en goede prijs.
veel succes

Geplaatst door: geert jan meertens op

Bovenstaand artikel getuigd van niet veel online kennis. Als het Broekhuis gaat om het online-bereik in het automotive kanaal dan is er 1 partij die DUBBEL zoveel trekt: marktplaats met enkel haar rubriek Auto’s. Er zijn onafhankelijk instatnties zoals STIR die de cijfers waarheidsgetrouw weergeven. Daarin is de top van de afgelopen 3 jaar op basis van bereik: 1. Marktplaats Auto’s met ruim 1,1 miljoen unieke bezoekers. Plaats 2 en 3 is stuivertje wisselen tussen Trader en Track met ongeveer 600.000 unieke bezoekers. De rest (scout24 en bijv. Telegraaf) doen er in het geheel niet toe op bereiksniveau. Broekhuis heeft een saleverhaal gekocht, geen kennis van zaken. Dat is een groot verschil. Mats Lacroix

Geplaatst door: Mats op

een nog al gedurfde
uitspraak van Mats Lacroix om te zeggen dat Broekhuis geen kennis heeft van de online mogelijkheden
Broekhuis heeft inderdaad een salesverhaal gekocht sales betekent in het nederlands VERKOPEN. in dit geval de gebruikte auto’s
Dat de keus is uitgegaan naar autotrader is; neem ik aan door Broekhuis zeer overwogen genomen.
Broekhuis is een grote speler in de automotive branche.

de toekomst zal aangeven of ze de goede keuze hebben gemaakt

Geplaatst door: geert jan meertens op
Broekhuis tekent contract met Auto Trader - Automobielmanagement.nl

Broekhuis tekent contract met Auto Trader

Autodealergroep Broekhuis heeft voor zijn online activiteiten een overeenkomst gesloten met Auto Trader.

Lucas Greve, occasionmanager van Broekhuis: "Wij hebben in Auto Trader een goede partner gevonden om het online publiek met onze gebruikte auto‘s te bereiken. Auto Trader heeft in een kort tijdsbestek laten zien dat ze een stap heeft gemaakt naar professionalisering binnen de online automarkt. Dat heeft geresulteerd in goede bereikcijfers. Wij maken met de overeenkomst gebruik van hun merk en naamsbekendheid."

 

Auto Trader is sinds 1992 een bekend in de automarkt. Auto Trader is van oorsprong een uitgeverij maar brengt sindsdien potentiële kopers en verkopers met elkaar in contact. In 1999 startte Auto Trader de online occasionportal AutoTrader.nl. De site biedt kopers de keuze uit meer dan 220 duizend nieuwe en gebruikte auto’s, motoren, klassiekers en bedrijfswagens. De website wordt maandelijks meer dan twee miljoen keer bezocht, aldus Auto Trader dat  onderdeel is van Sanoma Uitgevers.

 

Autodealer Broekhuis is sinds 1932 actief in het midden, noorden en oosten van Nederland. Broekhuis vertegenwoordigt de merken Opel, Chevrolet, Peugeot, Volvo, Ford, Mazda, Hyundai, Seat en Skoda. Verder maken onderdeel uit van de Broekhuis Groep zeven autoschadeherstelbedrijven, een leasemaatschappij, een bedrijf dat is gespecialiseerd in bedrijfswageninrichting en de inbouw van accessoires en er zijn activiteiten op het gebied van financiële dienstverlening. Bij Broekhuis werken ruim 650 medewerkers.

 

 

 

Reacties

goed gedaan Lucas
er zijn nog steeds veel dealers die het occasion beleid niet serieus doen ruilen maar in (onder druk van de verkoop nieuw)en zetten de inruiler maar weer bij de toch al te grote en te dure voorraad
en maar weer afwachten op die ene particulier die toevallig langskomt
nou die komt dus niet meer toevallig langs.heeft zich allang georienteerd op internet.
als autobedrijf dus zaak je hier goed op te profileren met de goede mix en goede prijs.
veel succes

Geplaatst door: geert jan meertens op

Bovenstaand artikel getuigd van niet veel online kennis. Als het Broekhuis gaat om het online-bereik in het automotive kanaal dan is er 1 partij die DUBBEL zoveel trekt: marktplaats met enkel haar rubriek Auto’s. Er zijn onafhankelijk instatnties zoals STIR die de cijfers waarheidsgetrouw weergeven. Daarin is de top van de afgelopen 3 jaar op basis van bereik: 1. Marktplaats Auto’s met ruim 1,1 miljoen unieke bezoekers. Plaats 2 en 3 is stuivertje wisselen tussen Trader en Track met ongeveer 600.000 unieke bezoekers. De rest (scout24 en bijv. Telegraaf) doen er in het geheel niet toe op bereiksniveau. Broekhuis heeft een saleverhaal gekocht, geen kennis van zaken. Dat is een groot verschil. Mats Lacroix

Geplaatst door: Mats op

een nog al gedurfde
uitspraak van Mats Lacroix om te zeggen dat Broekhuis geen kennis heeft van de online mogelijkheden
Broekhuis heeft inderdaad een salesverhaal gekocht sales betekent in het nederlands VERKOPEN. in dit geval de gebruikte auto’s
Dat de keus is uitgegaan naar autotrader is; neem ik aan door Broekhuis zeer overwogen genomen.
Broekhuis is een grote speler in de automotive branche.

de toekomst zal aangeven of ze de goede keuze hebben gemaakt

Geplaatst door: geert jan meertens op