Jaarlijks organiseert Porsche AG deze wedstrijd waarbij de verschillende Porsche-dealers onderling worden vergeleken en getest op ondermeer de klantgerichtheid. Daarbij speelt het opleidings- en kennisniveau van de interne medewerkers uiteraard een cruciale rol. Uit handen van Jens Puttfarcken, manager aftersales van Porsche AG, ontvingen vertegenwoordigers van de dealer de complimenten voor de prestaties en de bijbehorende bokaal. Puttfarcken roemde de actieve deelname, de inzet en de gerealiseerde teamprestatie van de 25 medewerkers van Porsche Centrum Leusden.

De aftersalesmedewerkers van alle dealers wereldwijd worden jaarlijks op vele punten beoordeeld waaronder klanttevredenheid, herhalingsreparatie en de verkoop van Tequipment en Selection accessoires. Bij de beoordeling wordt ook gebruik gemaakt van een Mystery Shopper. De dealer die per land of regio de meeste punten scoort, wint de Porsche Service Excellence Award.

Porsche Centrum Leusden is trots op de award. Aftersales manager Sander Heere. "Wij willen nu niet alleen onze reputatie als beste Porsche-dealer van Nederland consolideren, maar deze in de toekomst alleen maar verder uitbreiden."