Er is tijdens de vergadering gepraat over prijzen en vergoedingen voor de komende twee jaar totdat het definitief gedaan is met de verkoop van nieuwe Daihatsu’s. "In april krijgen we nog een nieuwe vijfdeurs met 1.3-motor die we gaan verkopen als Charade. Het is de opvolger van de Sirion. Ik hoop dat we daar de komende jaren nog de nodige exemplaren kunnen verkopen. De dealers moeten in de komende tijd natuurlijk hun plan trekken, maar de meeste zullen na 2013 zeker verder gaan als servicedealer voor het rijdende park. Zij hebben immers de klanten en die zijn heel trouw. Bij sommige dealers zijn klanten geweest die bloemen kwamen brengen. Die zeggen: we blijven toch wel bij jullie. Ik heb van geen enkele dealer gehoord over negatieve berichten van klanten."

Ook over mogelijke gevolgen voor de restwaarde van Daihatsu’s maakt de voorzitter zich niet zo veel zorgen. "We zitten niet in de zakelijke markt en veel particulieren kijken toch naar het model en de kleur. Veel van hen zijn ook niet zo in een merk geïnteresseerd. Je zag het jaren geleden ook met Rover in Engeland. Dat merk verdween ook ineens maar ik heb nooit desatreuze verhalen van die auto’s als occasions gehoord."