De Stam Group verhandelt als eerste dealergroep in Nederland al vijf jaar lang alle auto’s met een handelsbestemming door middel van internetremarketing. Met deze keuze werd er tevens een nieuwe taxatiemethodiek gekozen, men taxeert op eigen kennis in plaats van op handelsbiedingen. De jury was vooral onder de indruk van de kostenbesparing die dit met zich meebrengt. "Door gebruik te maken van internet remarketing konden de interne processen efficiënter worden ingericht", zo stelde men. In totaal hadden zestien bedrijven zich ingeschreven voor deze award. Uiteindelijk werden drie van hen genomineerd, naast Stam waren dat leasemaatschappij Noordlease en de dealerholding Bochane. De winnaar werd gekozen door de tweehonderd deelnemers aan het congres.

 

Het Remarketing Event is een initiatief van acht bedrijven die werkzaam zijn in de remarketingbranche. Het evenement is gericht op bedrijven die zich bezighouden met de remarketing van gebruikte auto’s, waaronder leasemaatschappijen, dealerholdings en fleetowners. Op 19 mei krijgt het evenement een vervolg in met tweemaandelijkse Remarketing Lounge.

 

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding