Tesla opent eigen showroom in Eindhoven

Tesla Motors opent vandaag een Tesla Showroom in Eindhoven evenals een Tesla Service Center.

Het is het grootste Tesla Service Center tot nu toe in Europa. Tesla Motors heeft ook een Nederlandstalige website gelanceerd: www.teslamotors.com/nl_NL.
Tesla verheugt zich in een groeiend aantal klanten: de Benelux is een van Tesla’s grootste markten met ruim 100 Roadsters. 

De nieuwe vestigingen fungeren ook als hub van en naar Duitsland en Denemarken. Het servicecenter biedt plaats aan vijf bruggen, een volledige service- en reparatie-inrichting voor de batterij en andere gespecialiseerde EV-apparatuur. Hiermee is het vergelijkbaar met de state-of-the art centers in Californië en Londen. 
Tesla’s groei is gebaseerd op service, stelt het bedrijf met beursnotering aan de Amerikaanse Nasdaq. 

Tesla zette daarom ook een team van Mobiele Service Rangers op, die naar de klant toe komen voor jaarlijkse inspecties, firmware updates en andere services. Deze aanpak moet de klant rust geven, waar hij/zij zich ook bevindt. 

Tesla opent eigen showroom in Eindhoven - Automobielmanagement.nl

Tesla opent eigen showroom in Eindhoven

Tesla Motors opent vandaag een Tesla Showroom in Eindhoven evenals een Tesla Service Center.

Het is het grootste Tesla Service Center tot nu toe in Europa. Tesla Motors heeft ook een Nederlandstalige website gelanceerd: www.teslamotors.com/nl_NL.
Tesla verheugt zich in een groeiend aantal klanten: de Benelux is een van Tesla’s grootste markten met ruim 100 Roadsters. 

De nieuwe vestigingen fungeren ook als hub van en naar Duitsland en Denemarken. Het servicecenter biedt plaats aan vijf bruggen, een volledige service- en reparatie-inrichting voor de batterij en andere gespecialiseerde EV-apparatuur. Hiermee is het vergelijkbaar met de state-of-the art centers in Californië en Londen. 
Tesla’s groei is gebaseerd op service, stelt het bedrijf met beursnotering aan de Amerikaanse Nasdaq. 

Tesla zette daarom ook een team van Mobiele Service Rangers op, die naar de klant toe komen voor jaarlijkse inspecties, firmware updates en andere services. Deze aanpak moet de klant rust geven, waar hij/zij zich ook bevindt.