In de afgelopen jaren heeft Citroën gewerkt aan een nieuw imago (image de marque). In dit proces ondergaan de panden van de dealers een metamorfose. De zojuist geopende vestiging van Emerpark in Zwolle is het voorbeeld van de dealer in de nieuwe stijl. De nieuwe showroom heeft een ‘prominente allure’ door het veelvuldig gebruik van glas, licht en ruimte en het is daarom een prachtige plek voor de eerste DS-corner, aldus Citroën.

Peter Spelt, directeur sales bij Citroën Nederland: "In de DS-corner ligt de nadruk meer op beleving. Dit concept is afgelopen najaar door Citroën Frankrijk gepresenteerd. We zijn trots dat Emerpark dit idee direct heeft geïntegreerd in de nieuwbouwplannen en zo als eerste dealer in Europa een DS-corner heeft gerealiseerd." De DS-corner in Zwolle is geheel volgens de richtlijnen van Citroën voorzien van een zwarte vloer. Het speciaal ontworpen plafond is een echte blikvanger en telt honderdtwintig spots. De wanden zijn champagnekleurig en er is een aparte loungehoek met een video screen. In glazen vitrinekasten liggen speciale merchandisingproducten van het DS-gamma zoals sleutelhangers, manchetknopen en schaalmodellen.

Vanaf begin maart staat de nieuwe Citroën DS5 in de showroom.