Hyundai-dealers NL scoren hoog op klanttevredenheid

De Nederlandse Hyundai-dealers zijn de beste van Europa op het gebied van klanttevredenheid.

Uit onderzoek naar klanttevredenheid door de Europese Hyundai-organisatie blijkt dat de Nederlandse Hyundai-dealers Europabreed op de eerste plaats op het gebied van klanttevredenheid zijn geëindigd. Dit zou het gevolg zijn van de focus op klantvriendelijkheid bij de Nederlandse Hyundai-dealerbedrijven. "Klanttevredenheid is een topprioriteit bij Greenib Car", zegt Hans Kwaad, directeur van importeur Greenib Car. "Hyundai wil niet zozeer het grootste automerk van de wereld worden maar wel het meest geliefde. Om deze doelstelling te bereiken, hebben we in Nederland in nauw overleg met onze dealerorganisatie een stappenplan gemaakt om vergroting van de klanttevredenheid te realiseren. Het is daarnaast heel belangrijk dat wij onze dealers niet voorschrijven hoe ze met hun klanten moeten omgaan, maar dat klantvriendelijkheid automatisch in de gehele organisatie wordt ingebed."

Als bekroning voor de prestaties op het gebied van klanttevredenheid kreeg Theo Eitjes (directeur aftersales) van de Nederlandse Hyundai-importeur deze week tijdens een feestelijke bijeenkomst van Hyundai Motor Company in Milaan de bokaal uitgereikt. Theo Eitjes kreeg die van B.K. Rhim, president van Hyundai Motor Europe, K.R Lee, Director International Service Division van Hyundai Motor Company en M. Wollenberg, Director After Sales Hyundai Motor Europe.

Reacties

Theo,

Van Harte gefeliciteerd met dit resultaat

Groeten

Frans

Geplaatst door: frans.de.graaff@honda-eu.com op
Hyundai-dealers NL scoren hoog op klanttevredenheid - Automobielmanagement.nl

Hyundai-dealers NL scoren hoog op klanttevredenheid

De Nederlandse Hyundai-dealers zijn de beste van Europa op het gebied van klanttevredenheid.

Uit onderzoek naar klanttevredenheid door de Europese Hyundai-organisatie blijkt dat de Nederlandse Hyundai-dealers Europabreed op de eerste plaats op het gebied van klanttevredenheid zijn geëindigd. Dit zou het gevolg zijn van de focus op klantvriendelijkheid bij de Nederlandse Hyundai-dealerbedrijven. "Klanttevredenheid is een topprioriteit bij Greenib Car", zegt Hans Kwaad, directeur van importeur Greenib Car. "Hyundai wil niet zozeer het grootste automerk van de wereld worden maar wel het meest geliefde. Om deze doelstelling te bereiken, hebben we in Nederland in nauw overleg met onze dealerorganisatie een stappenplan gemaakt om vergroting van de klanttevredenheid te realiseren. Het is daarnaast heel belangrijk dat wij onze dealers niet voorschrijven hoe ze met hun klanten moeten omgaan, maar dat klantvriendelijkheid automatisch in de gehele organisatie wordt ingebed."

Als bekroning voor de prestaties op het gebied van klanttevredenheid kreeg Theo Eitjes (directeur aftersales) van de Nederlandse Hyundai-importeur deze week tijdens een feestelijke bijeenkomst van Hyundai Motor Company in Milaan de bokaal uitgereikt. Theo Eitjes kreeg die van B.K. Rhim, president van Hyundai Motor Europe, K.R Lee, Director International Service Division van Hyundai Motor Company en M. Wollenberg, Director After Sales Hyundai Motor Europe.

Reacties

Theo,

Van Harte gefeliciteerd met dit resultaat

Groeten

Frans

Geplaatst door: frans.de.graaff@honda-eu.com op