Remarketing Award naar Kia voor Sportage

Op de derde editie van het Remarketing Event in Almere heeft Kia Nederland de Remarketing Award gewonnen voor de Kia Sportage.

Nu de gebruikte auto voor autobedrijven steeds belangrijker wordt en één van de weinige activiteiten is waarmee nog geld te verdienen valt, heeft de organisatie ervoor gekozen om deze prijs voortaan toe te kennen aan de ‘occasion van het jaar’. De vakjury stelde een longlist van 84 automodellen op en maakte hieruit een selectie op basis van stadagen, omloopsnelheid en winstpotentie. Volgens juryvoorzitter Jelle Heidstra won Kia’s suv uiteindelijk omdat hij "populair is bij het publiek, veel online wordt gezocht, weinig technische mankementen heeft en er voor dealers ook in deze tijden nog geld mee te verdienen is." De prijs werd in ontvangst genomen door Dirk Heling, remarketingmanager bij Kia Nederland. "Dit laat zien dat niet alleen de nieuwverkoop van ons merk groeit, maar dat we ook ons occasionbeleid op orde hebben."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Remarketing Award naar Kia voor Sportage - Automobielmanagement.nl

Remarketing Award naar Kia voor Sportage

Op de derde editie van het Remarketing Event in Almere heeft Kia Nederland de Remarketing Award gewonnen voor de Kia Sportage.

Nu de gebruikte auto voor autobedrijven steeds belangrijker wordt en één van de weinige activiteiten is waarmee nog geld te verdienen valt, heeft de organisatie ervoor gekozen om deze prijs voortaan toe te kennen aan de ‘occasion van het jaar’. De vakjury stelde een longlist van 84 automodellen op en maakte hieruit een selectie op basis van stadagen, omloopsnelheid en winstpotentie. Volgens juryvoorzitter Jelle Heidstra won Kia’s suv uiteindelijk omdat hij "populair is bij het publiek, veel online wordt gezocht, weinig technische mankementen heeft en er voor dealers ook in deze tijden nog geld mee te verdienen is." De prijs werd in ontvangst genomen door Dirk Heling, remarketingmanager bij Kia Nederland. "Dit laat zien dat niet alleen de nieuwverkoop van ons merk groeit, maar dat we ook ons occasionbeleid op orde hebben."

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding