Tata-dochter Jaguar Land Rover beschikt nu over regiokantoren in de zes belangrijkste markten voor beide merken: het Verenigd Koninkrijk, Noord-Amerika, China, Azië Pacific, Europa en overige Overzeese gebieden. De regiokantoren bevinden zich elk op een strategisch gekozen locatie om de plaatselijke verkoopactiviteiten en klanten optimaal te kunnen ondersteunen. "Europa is voor Jaguar Land Rover enorm belangrijk. Tot nu toe liggen de verkopen er negen procent hoger dan vorig jaar, waarmee het volume hoger uitkomt dan in China.  Mede door het huidige economische klimaat is de concurrentie in deze regio echter zeer groot. Het besluit om voor het Europese vasteland een eigen regiokantoor te openen geeft Jaguar Land Rover alle mogelijkheden om het groeipotentieel van beide merken volledig te benutten", aldus Bernard Kuhnt, director of European operations van Jaguar Land Rover.

Het kantoor in Frankfurt zal naar verwachting tegen het eind van dit jaar de deuren openen. De vestiging zal vervolgens dienen als thuisbasis voor de Europese marktactiviteiten en ondersteuning bieden aan vijf nationale verkooporganisaties en 27 importeurs.