Peugeot anticipeert op de  online ontwikkeling waarin het persoonlijke woord van de klant een steeds belangrijker  aspect vormt binnen de online oriëntatie van de klant. Reevoo verzamelt reviews van Peugeot-rijders en publiceert deze rechtstreeks via de website van Peugeot om potentiële kopers de gelegenheid te bieden tijdens hun oriëntatieproces ervaringen van Peugeot-rijders te vernemen.

De implementatie van Reevoo bevat  de functie  ‘vraag een eigenaar’ waarmee mensen die overwegen een Peugeot te kopen, online een vraag kunnen stellen aan een Peugeot-rijder die een review heeft gescheven. Marketingdirecteur Gaël Colin van Peugeot NL: "Wij kennen de waarde van eerlijke persoonlijke aanbevelingen. We weten ook dat mensen zich vaak online oriënteren. Door deze twee zaken te combineren zullen meer mensen een proefrit aanvragen als gevolg van onze nieuwe online reviews."  Jonathan Callcutt, de ceo van  Reevoo, gelooft dat het implementeren van  reviews een positieve ontwikkeling is voor Peugeot:  "Peugeot maakt  goede  voertuigen en als gevolg daarvan hebben ze  veel tevreden rijders. Wij gaan  de communicatiebarrière tussen bestaande en potentiële klanten te doorbreken."

Reevoo gebruikt feedback voor nieuwe inzichten. Meer dan 750 miljoen door Reevoo verzamelde reviews en gesprekken worden iedere maand gebruikt in negentig landen, aldus het bedrijf. Reevoo werkt onder meer ook voor de merken Dixons, Kia, Black & Decker, Kuoni, Acer en Lexus.