Het bedrijf kreeg de itel en de bijbehorende trofee in Stuttgart. In het kader van Klant Nr. 1 streeft de Nederlandse Mercedes-organisatie naar de meest tevreden klanten. De klanten kunnen zich via enquêtes over hun eigen dealerbedrijf uitspreken, waarbij alle aspecten van klanttevredenheid aan de orde komen: van showroom tot en met werkplaats. Klanttevredenheid heeft bij Mercedes topprioriteit omdat het een belangrijke factor is voor loyaliteit op lange termijn. Bovendien zijn tevreden klanten belangrijke ambassadeurs, aldus het merk. Medewerkers worden daar dan ook intensief op getraind.
Auto Wüst in Dordrecht sprong eruit en het resultaat is dat het bedrijf is verkozen tot meest klantvriendelijke Mercedes-dealer van Nederland. Daarvoor kreeg directeur Marcel Wüst de trofee overhandigd. Marcel Wüst: "Wij hebben een cultuur die zeer klantgericht is, al onze medewerkers zetten zich daar dagelijks voor in. Maar daar blijft het niet bij. Mercedes is een merk dat je moet beleven en met ons eigen museum in Dordrecht maken we ook dat mogelijk. Door dit samenspel zijn onze klanten tevreden en enthousiast."

Hans-Bahne Hansen, ceo van Mercedes-Benz Nederland reikte samen met Marcus Breitschwerdt (Head of Europe Region Mercedes-Benz Cars) de  prijzen uit.