Internetpionier Paul de Vries start PCG Consulting

Internet-ondernemer Paul de Vries van Nieuweautokopen. nl start samen met de Amerikaan Brian Pasch de onderneming PCG Consulting Holland. De joint venture gaat Nederlandse autobedrijven adviseren over digitale marketing.

Pasch is met zijn bedrijf PCG Consulting Services de Amerikaanse leider in digitale marketing en online salestrainingen.  De Vries (voormalig SsangYong-dealer) kan met zijn bedrijf Nieuweautokopen.nl en zijn ruime ervaring worden gezien als digitale marketingspecialist  voor de autobranche.  PCG Consulting Holland zal ‘best practices’ uit de Verenigde Staten in automotive digitale marketing, online merchandising, online lead-afhandeling en verkoopprocessen beschikbaar maken voor autobedrijven in Nederland.

De joint venture is een logische stap gezien de inspanningen die De Vries heeft geleverd om een cultuuromslag op de verkoopafdelingen in de autobranche in Nederland te bewerkstelligen, aldus De Vries: "Ik ben erg blij met deze joint venture. Brian Pasch wordt gezien als expert in digitale marketingstrategieën en online verkoopprocessen voor autodealers.  PCG brengt die kennis naar Nederland en daarmee gaan we dealers helpen zich verder aan te passen aan het veranderende consumentengedrag op het gebied van het aanschaffen van een nieuwe auto. Het hele traject begint op internet en vereist dat de dealer zijn rol in het verkoopproces kritisch tegen het licht houdt. Als de dealer de leads goed opvolgt die wij met Nieuweautokopen.nl aanleveren, verkoopt hij meer auto’s en hebben wij tevreden websitebezoekers.

PCG Consulting Holland biedt autobedrijven geavanceerde digitale marketingservices en verstrekt daarnaast de juiste software om online marketinginvesteringen en verkoopkansen te structuren en te organiseren. PCG Holland werkt bijvoorbeeld al samen de holding Koops Furness.

Brian Pasch: "Nederlandse autobedrijven krijgen nu de kans te profiteren van bewezen online verkoopstrategieën en marketingprocessen. De diensten zijn inmiddels succesvol in gebruik in onder meer de VS, Mexico en Canada. In 2014 zal PCG meer landen in Europa gaan bedienen zodat meer dealers gebruik kunnen maken van onze methodes. Paul de Vries is de ideale partner voor PCG vanwege zijn innovatieve sales strategieën en online verkoopprocessen die hij al in Nederland heeft geïntroduceerd."
PCG Consulting Holland zal dealers ook software voor digitaal marketingmanagement in de auto-industrie aanbieden onder de naam ROI-BOT. Deze software stelt het autobedrijf in staat om de return on investment op de online marketinginvesteringen te volgen en te beheren, zo meldt PCG.
Paul de Vries kondigde afgelopen december in de eindejaarsspecial ‘Oliebollen 2013’ van AM al aan dat hij van plan was ‘dealers te helpen’ bij het verzilveren van leads en inzicht te krijgen in het eigen proces. Volgens De Vries moeten dealers veel vasthoudender worden bij internetverkopen.

      

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

Beste Paul, Gefeliciteerd met dit nieuwe ‘hoofdstuk’. Het is een logisch vervolg op ‘je boek’ met de naam NieuweAutokopen.nl, dat steeds succesvoller in de markt wordt gezet. Ook hiermee loop je weer voorop met marketing-activiteiten in de automotive branche. Geweldig dat je kennis, kunde en ervaring wilt delen met traditioneel opererende (dealer) bedrijven. Veel succes! Geert Vermeer

Geplaatst door: Geert Vermeer op

Van harte met de stap die nodig is in de automotive! Gegarandeerd succes!!

Simon

Geplaatst door: Simon Kopinsky op
Internetpionier Paul de Vries start PCG Consulting - Automobielmanagement.nl

Internetpionier Paul de Vries start PCG Consulting

Internet-ondernemer Paul de Vries van Nieuweautokopen. nl start samen met de Amerikaan Brian Pasch de onderneming PCG Consulting Holland. De joint venture gaat Nederlandse autobedrijven adviseren over digitale marketing.

Pasch is met zijn bedrijf PCG Consulting Services de Amerikaanse leider in digitale marketing en online salestrainingen.  De Vries (voormalig SsangYong-dealer) kan met zijn bedrijf Nieuweautokopen.nl en zijn ruime ervaring worden gezien als digitale marketingspecialist  voor de autobranche.  PCG Consulting Holland zal ‘best practices’ uit de Verenigde Staten in automotive digitale marketing, online merchandising, online lead-afhandeling en verkoopprocessen beschikbaar maken voor autobedrijven in Nederland.

De joint venture is een logische stap gezien de inspanningen die De Vries heeft geleverd om een cultuuromslag op de verkoopafdelingen in de autobranche in Nederland te bewerkstelligen, aldus De Vries: "Ik ben erg blij met deze joint venture. Brian Pasch wordt gezien als expert in digitale marketingstrategieën en online verkoopprocessen voor autodealers.  PCG brengt die kennis naar Nederland en daarmee gaan we dealers helpen zich verder aan te passen aan het veranderende consumentengedrag op het gebied van het aanschaffen van een nieuwe auto. Het hele traject begint op internet en vereist dat de dealer zijn rol in het verkoopproces kritisch tegen het licht houdt. Als de dealer de leads goed opvolgt die wij met Nieuweautokopen.nl aanleveren, verkoopt hij meer auto’s en hebben wij tevreden websitebezoekers.

PCG Consulting Holland biedt autobedrijven geavanceerde digitale marketingservices en verstrekt daarnaast de juiste software om online marketinginvesteringen en verkoopkansen te structuren en te organiseren. PCG Holland werkt bijvoorbeeld al samen de holding Koops Furness.

Brian Pasch: "Nederlandse autobedrijven krijgen nu de kans te profiteren van bewezen online verkoopstrategieën en marketingprocessen. De diensten zijn inmiddels succesvol in gebruik in onder meer de VS, Mexico en Canada. In 2014 zal PCG meer landen in Europa gaan bedienen zodat meer dealers gebruik kunnen maken van onze methodes. Paul de Vries is de ideale partner voor PCG vanwege zijn innovatieve sales strategieën en online verkoopprocessen die hij al in Nederland heeft geïntroduceerd."
PCG Consulting Holland zal dealers ook software voor digitaal marketingmanagement in de auto-industrie aanbieden onder de naam ROI-BOT. Deze software stelt het autobedrijf in staat om de return on investment op de online marketinginvesteringen te volgen en te beheren, zo meldt PCG.
Paul de Vries kondigde afgelopen december in de eindejaarsspecial ‘Oliebollen 2013’ van AM al aan dat hij van plan was ‘dealers te helpen’ bij het verzilveren van leads en inzicht te krijgen in het eigen proces. Volgens De Vries moeten dealers veel vasthoudender worden bij internetverkopen.

      

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

Beste Paul, Gefeliciteerd met dit nieuwe ‘hoofdstuk’. Het is een logisch vervolg op ‘je boek’ met de naam NieuweAutokopen.nl, dat steeds succesvoller in de markt wordt gezet. Ook hiermee loop je weer voorop met marketing-activiteiten in de automotive branche. Geweldig dat je kennis, kunde en ervaring wilt delen met traditioneel opererende (dealer) bedrijven. Veel succes! Geert Vermeer

Geplaatst door: Geert Vermeer op

Van harte met de stap die nodig is in de automotive! Gegarandeerd succes!!

Simon

Geplaatst door: Simon Kopinsky op