Ook Mercedes kiest Amsterdam voor dealerevenement

Na BMW heeft nu ook Mercedes-Benz de stad Amsterdam gekozen als locatie voor een dealerevenement. In onze hoofdstad organiseert de Global Training Experience-organisatie van Mercedes de internationale dealertraining voor de nieuwe Vito.

Gedurende zes weken is de Kromhouthal in Amsterdam de uitvalsbasis voor 5,5 duizend verkopers en receptionisten van de Mercedes-bedrijfswagendealers uit de hele wereld. Op de locatie van de oude Storkfabriek, die een oppervlakte beslaat van bijna vierduizend vierkante meter, maakt de internationale dealerorganisatie kennis met de gesloten variant en de Tourer van de nieuwe Vito. Zo’n 35 specialisten maken hen wegwijs in alle aspecten, er zijn workshops en presentaties en er staan ruim zeventig Vito’s in verschillende uitvoeringen klaar voor een kennismakingsrit door Noord-Holland. Zoals gebruikelijk zijn er ter vergelijking concurrerende modellen, zoals de Volkswagen Transporter. Dagelijks arriveert een groep van 192 mensen in onze hoofdstad voor een verblijf van bijna 24 uur. De deelnemers overnachten in het Mercure Hotel Amsterdam City aan de Amstel en worden ’s avonds per shuttle naar de Kookfabriek gereden voor workshops in één van de zestien keukens.
De Mercedes-Benz Vito staat half november bij de dealer en heeft een prijs vanaf  16.990 euro ex btw/bpm. "Dat is dan voor de 2,5-tons 109 CDT Economy met voorwielaandrijving, die nu voor het eerst in het gamma is opgenomen", meldt Marieke van Amelsfort, woordvoerster van de afdeling Vans van de Nederlandse importeur. Zij noemt de prijs laag voor Mercedes.

BMW organiseerde vanuit Amsterdam vorig jaar testritten voor de media voor de i3 en deze maand voor de wereldwijde dealers de kennismakingritten met de 2-Serie Active Tourer.(HHemmes)

Ook Mercedes kiest Amsterdam voor dealerevenement - Automobielmanagement.nl

Ook Mercedes kiest Amsterdam voor dealerevenement

Na BMW heeft nu ook Mercedes-Benz de stad Amsterdam gekozen als locatie voor een dealerevenement. In onze hoofdstad organiseert de Global Training Experience-organisatie van Mercedes de internationale dealertraining voor de nieuwe Vito.

Gedurende zes weken is de Kromhouthal in Amsterdam de uitvalsbasis voor 5,5 duizend verkopers en receptionisten van de Mercedes-bedrijfswagendealers uit de hele wereld. Op de locatie van de oude Storkfabriek, die een oppervlakte beslaat van bijna vierduizend vierkante meter, maakt de internationale dealerorganisatie kennis met de gesloten variant en de Tourer van de nieuwe Vito. Zo’n 35 specialisten maken hen wegwijs in alle aspecten, er zijn workshops en presentaties en er staan ruim zeventig Vito’s in verschillende uitvoeringen klaar voor een kennismakingsrit door Noord-Holland. Zoals gebruikelijk zijn er ter vergelijking concurrerende modellen, zoals de Volkswagen Transporter. Dagelijks arriveert een groep van 192 mensen in onze hoofdstad voor een verblijf van bijna 24 uur. De deelnemers overnachten in het Mercure Hotel Amsterdam City aan de Amstel en worden ’s avonds per shuttle naar de Kookfabriek gereden voor workshops in één van de zestien keukens.
De Mercedes-Benz Vito staat half november bij de dealer en heeft een prijs vanaf  16.990 euro ex btw/bpm. "Dat is dan voor de 2,5-tons 109 CDT Economy met voorwielaandrijving, die nu voor het eerst in het gamma is opgenomen", meldt Marieke van Amelsfort, woordvoerster van de afdeling Vans van de Nederlandse importeur. Zij noemt de prijs laag voor Mercedes.

BMW organiseerde vanuit Amsterdam vorig jaar testritten voor de media voor de i3 en deze maand voor de wereldwijde dealers de kennismakingritten met de 2-Serie Active Tourer.(HHemmes)