Door de verzelfstandiging van de formule James (voormalig Profile-label) zijn dit jaar nieuwe systemen nodig. NINtec kreeg de opdracht het platform te bouwen en te onderhouden. James zal ook volledig betrokken zijn in de introductie van de H-Call applicatie; een nieuw Sator-initiatief. Directeur Denis van Altena van James Auto Service: "Sator heeft de onderdelendistributie voor elkaar en ook de ict-omgeving eromheen. Met de aanvang van dit partnership hebben we ook alle ondersteunende concepten tot onze beschikking en kunnen we vanaf de introductie gebruik maken van de H-Call app en de dongle-box die actuele voertuiginformatie verstrekt. Prioriteit is nu het bouwen van een centraal platform waarin zaken als centrale facturatie, afsprakenplanning, et cetera  goed geregeld zijn."
Ceo Adriaan Roggeveen van Sator: "Het voelt goed de relatie met James te versterken. Ik ben al vanaf het allereerste begin in 2003 bij de formule betrokken en zie nu, tien jaar later, mooie kansen om samen door te groeien in de snel veranderende markt. Met James en Nintec hebben we twee innovatieve specialisten die allebei vol gas vooruit willen."