Actieauto’s voegt voorraadauto en privélease toe

Actieauto.nl, de verzamelplaats van voordeelaanbiedingen op nieuwe auto’s, is uitgebreid met twee actuele actiesoorten, namelijk voorraadauto’s en privé-lease.

De website Actieauto.nl gaf tot nu toe een overzicht van alle merkacties voor nieuwe personen- en bestelauto’s, aangevuld met de belangrijkste voordeelacties van de grootste Nederlandse dealerholdings. Op ieder moment worden ruim honderdvijftig verschillende acties gepresenteerd, waar het oriënterende publiek z’n voordeel mee kan doen. Dat hiermee in een behoefte wordt voorzien blijkt wel uit de bezoekcijfers. De website zegt maandelijks rond de 25 duizend unieke bezoekers te hebben. Ter vergelijk: in Nederland worden maandelijks 30 tot 35 duizend nieuwe auto’s verkocht. 

Met de nieuwe uitbreidingen speelt Actieauto in op recente marktontwikkelingen. Sitemanager Ellie Guijt: "We merkten dat veel importeurs en dealerholdings hun actieaandacht steeds meer richten op privé-lease. Vandaar dat de opname ervan op onze site voor de hand lag. Wij willen immers een totaaloverzicht geven."  Bovendien gaat Actieauto vanaf nu ook zogenaamde voorraadauto’s vertonen. Guijt: "Deze auto’s worden soms ook op occasionportals meegenomen. Maar naar onze smaak is dat ten onrechte omdat het om nieuwe auto’s gaat. Dankzij een samenwerking met Auto Trader kunnen deze nieuwe voorraadauto’s voortaan vertoond worden op Actieauto.nl." Op dit moment zijn er zo’n zes duizend verschillende voorraadauto’s via Actieauto beschikbaar.

Actieauto is een internetplatform waarin dealerholdings en auto-importeurs hun verkoopaanbiedingen voor nieuwe personen- en bestelauto’s etaleren. Actieauto heeft tot doel de Nederlandse consument onafhankelijke informatie te verschaffen over actuele voordeelaanbiedingen in het merkkanaal. Actieauto is een concept van Sanoma Media en het Leidse kennisbureau Aumacon.

 

Actieauto’s voegt voorraadauto en privélease toe - Automobielmanagement.nl

Actieauto’s voegt voorraadauto en privélease toe

Actieauto.nl, de verzamelplaats van voordeelaanbiedingen op nieuwe auto’s, is uitgebreid met twee actuele actiesoorten, namelijk voorraadauto’s en privé-lease.

De website Actieauto.nl gaf tot nu toe een overzicht van alle merkacties voor nieuwe personen- en bestelauto’s, aangevuld met de belangrijkste voordeelacties van de grootste Nederlandse dealerholdings. Op ieder moment worden ruim honderdvijftig verschillende acties gepresenteerd, waar het oriënterende publiek z’n voordeel mee kan doen. Dat hiermee in een behoefte wordt voorzien blijkt wel uit de bezoekcijfers. De website zegt maandelijks rond de 25 duizend unieke bezoekers te hebben. Ter vergelijk: in Nederland worden maandelijks 30 tot 35 duizend nieuwe auto’s verkocht. 

Met de nieuwe uitbreidingen speelt Actieauto in op recente marktontwikkelingen. Sitemanager Ellie Guijt: "We merkten dat veel importeurs en dealerholdings hun actieaandacht steeds meer richten op privé-lease. Vandaar dat de opname ervan op onze site voor de hand lag. Wij willen immers een totaaloverzicht geven."  Bovendien gaat Actieauto vanaf nu ook zogenaamde voorraadauto’s vertonen. Guijt: "Deze auto’s worden soms ook op occasionportals meegenomen. Maar naar onze smaak is dat ten onrechte omdat het om nieuwe auto’s gaat. Dankzij een samenwerking met Auto Trader kunnen deze nieuwe voorraadauto’s voortaan vertoond worden op Actieauto.nl." Op dit moment zijn er zo’n zes duizend verschillende voorraadauto’s via Actieauto beschikbaar.

Actieauto is een internetplatform waarin dealerholdings en auto-importeurs hun verkoopaanbiedingen voor nieuwe personen- en bestelauto’s etaleren. Actieauto heeft tot doel de Nederlandse consument onafhankelijke informatie te verschaffen over actuele voordeelaanbiedingen in het merkkanaal. Actieauto is een concept van Sanoma Media en het Leidse kennisbureau Aumacon.