Louwman bouwt ‘duurzaamste dealerbedrijf’

Louwman Group is gestart met de bouw van het ‘duurzaamste dealerbedrijf van Nederland’. De nieuwe locatie in Rotterdam-Zuid zal de regionale dealeractiviteiten voor Toyota, Suzuki en Peugeot (Blauwendaal) vertegenwoordigen.

Louwman heeft de ambitie om voor de nieuwbouw het certificaat BREEAM-NL Outstanding te halen en zal hiermee naar eigen zeggen het eerste autobedrijf van Nederland worden dat voldoet aan de hoogste ranking van vijf sterren.

BREEAM meet de duurzaamheid van een gebouw in de volle breedte. Hierbij wordt gekeken naar negen verschillende duurzaamheidcategorieën zoals management, gezondheid, energie, transport, water en materialen.

Bij de ontwikkeling is rekening gehouden met komende ontwikkelingen die van invloed zijn op de procedures en werkwijze binnen het traditionele autobedrijf. De flagshipstore krijgt een oppervlakte van bijna 10.000 vierkante meter met een showroomoppervlak van 4000 vierkante meter. De opening staat gepland in juni 2019.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

Een prachtige bouwprestatie op een prachtige A1 zichtlocatie
langs de drukste verkeersader van Nederland.Ik zie uit naar de opening volgend jaar! Dit pand met deze merken en een groot rayonpotentieel zal een groot succes worden!

Geplaatst door: Martin Hompus op
Louwman bouwt ‘duurzaamste dealerbedrijf’ - Automobielmanagement.nl

Louwman bouwt ‘duurzaamste dealerbedrijf’

Louwman Group is gestart met de bouw van het ‘duurzaamste dealerbedrijf van Nederland’. De nieuwe locatie in Rotterdam-Zuid zal de regionale dealeractiviteiten voor Toyota, Suzuki en Peugeot (Blauwendaal) vertegenwoordigen.

Louwman heeft de ambitie om voor de nieuwbouw het certificaat BREEAM-NL Outstanding te halen en zal hiermee naar eigen zeggen het eerste autobedrijf van Nederland worden dat voldoet aan de hoogste ranking van vijf sterren.

BREEAM meet de duurzaamheid van een gebouw in de volle breedte. Hierbij wordt gekeken naar negen verschillende duurzaamheidcategorieën zoals management, gezondheid, energie, transport, water en materialen.

Bij de ontwikkeling is rekening gehouden met komende ontwikkelingen die van invloed zijn op de procedures en werkwijze binnen het traditionele autobedrijf. De flagshipstore krijgt een oppervlakte van bijna 10.000 vierkante meter met een showroomoppervlak van 4000 vierkante meter. De opening staat gepland in juni 2019.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

Een prachtige bouwprestatie op een prachtige A1 zichtlocatie
langs de drukste verkeersader van Nederland.Ik zie uit naar de opening volgend jaar! Dit pand met deze merken en een groot rayonpotentieel zal een groot succes worden!

Geplaatst door: Martin Hompus op