ABD Renault – ook meermaals onderscheiden met de ‘Global Quality Award’ voor de beste servicekwaliteit – eindigde met 86,3 punten soeverein bovenaan in het klassement. Een aanzienlijke stijging ten opzichte van 2017, toen ABD 78,8 punten behaalde. Op het gebied van marktaandeel, Sales & After Sales-kwaliteit en de verkoop van onderdelen werd het maximum aantal punten behaald.

Renault dealer Nieuwendijk, met totaal 8 vestigingen in Aalsmeer, Amsterdam (West en Zuidoost), Amstelveen, Badhoevedorp, Hillegom, Hoofddorp en Uithoorn, wist voor het eerst het podium te bereiken. De runner-up van 2018 (grootste stijger) behaalde de tweede plaats in het eindklassement en wist maximaal te scoren op het gebied van Sales & After Sales-kwaliteit en de verkoop van onderdelen. Bovendien behaalde Nieuwendijk een hoge score op het gebied van Sales- en After Sales-objectieven.

Renault dealer Hans Jongerius eindigde voor het derde achtereenvolgende jaar op het podium. Na een nummer 2-notering in 2016 en 2017 eindigde het bedrijf met vestigingen in Gouda, Woerden en IJsselstein in 2018 op de derde plaats. Daarbij werd de hoogste score behaald voor Sales-kwaliteit en de verkoop van onderdelen.