Drie Nissan-dealers samen verder als STEZA

De Nissan-dealerbedrijven Beltman in Rijssen, Lesscher in Hengelo en Aben en van de Schelde in Emmeloord en Zwolle slaan de handen ineen onder de naam STEZA. De bedrijven willen met de samenwerking inspelen op de snel veranderende mobiliteit en de effecten op de autobranche..

‘Steza’ betekent pad of weg laten de drie dealers in een gezamenlijke verklaring weten. ‘Als Nissan-dealers zien we de vele nieuwe ontwikkelingen, zoals elektrisch rijden en intelligente rijhulpsystemen. Ook merken we dat het koopgedrag van klanten verandert. Er gebeurt meer online en steeds meer klanten betalen liever voor het gebruik van een auto, dan voor het bezit. Met diverse lease- en gebruiksvormen bieden we daar een oplossing voor. Door onze krachten te bundelen, kunnen we professionaliteit en service blijven bieden met een groter aanbod in auto’s en producten.’

Netwerkstrategie

De samenwerking past goed in de nieuwe netwerkstrategie van Nissan: STEZA behoort tot de grotere Nissan-dealers van Nederland. Het nieuwe bedrijf heeft drie directeuren: Arne Aben en Jeroen van de Schelde uit Emmeloord en Martijn Beltman uit Rijssen. Rob Lentelink heeft Autobedrijf Lesscher, bij gebrek aan een opvolger, daarom verkocht aan de heren. Hij zal nog een tijdje aanblijven voor een goede overdracht. De medewerkers van Lesscher gaan mee naar STEZA. De vier vestigingen zullen binnenkort van de nieuwe STEZA-huisstijl worden voorzien.

Drie Nissan-dealers samen verder als STEZA - Automobielmanagement.nl

Drie Nissan-dealers samen verder als STEZA

De Nissan-dealerbedrijven Beltman in Rijssen, Lesscher in Hengelo en Aben en van de Schelde in Emmeloord en Zwolle slaan de handen ineen onder de naam STEZA. De bedrijven willen met de samenwerking inspelen op de snel veranderende mobiliteit en de effecten op de autobranche..

‘Steza’ betekent pad of weg laten de drie dealers in een gezamenlijke verklaring weten. ‘Als Nissan-dealers zien we de vele nieuwe ontwikkelingen, zoals elektrisch rijden en intelligente rijhulpsystemen. Ook merken we dat het koopgedrag van klanten verandert. Er gebeurt meer online en steeds meer klanten betalen liever voor het gebruik van een auto, dan voor het bezit. Met diverse lease- en gebruiksvormen bieden we daar een oplossing voor. Door onze krachten te bundelen, kunnen we professionaliteit en service blijven bieden met een groter aanbod in auto’s en producten.’

Netwerkstrategie

De samenwerking past goed in de nieuwe netwerkstrategie van Nissan: STEZA behoort tot de grotere Nissan-dealers van Nederland. Het nieuwe bedrijf heeft drie directeuren: Arne Aben en Jeroen van de Schelde uit Emmeloord en Martijn Beltman uit Rijssen. Rob Lentelink heeft Autobedrijf Lesscher, bij gebrek aan een opvolger, daarom verkocht aan de heren. Hij zal nog een tijdje aanblijven voor een goede overdracht. De medewerkers van Lesscher gaan mee naar STEZA. De vier vestigingen zullen binnenkort van de nieuwe STEZA-huisstijl worden voorzien.