Het gaat om de Spaanse Santana Anibal, die ook als Iveco Massif op de markt komt. Santana werkte al samen met Iveco, die de turbodieselmotor levert. De Iveco-variant wordt gewoon in Spanje gebouwd en komt nog dit jaar als vijfdeurs- en driedeursversie op de markt. Volgens Automotive News Europe heeft Sergio Marchionne, de topman van Fiat Group, aan zijn zetbaas voor Fiat Automobiles gevraagd te onderzoeken of die met wat in- en externe aanpassingen een Fiat-versie kan maken. Dat moet dan de opvolger worden van de Fiat Campagnola. Die werd eerder gebouwd in de jaren 1955-1968 en als tweede generatie in 1974-1979. Fiat zou door deze deal voor weinig geld aan een uitbreiding van zijn productaanbod kunnen komen. Het merk heeft nu alleen een kleine suv in de vorm van de Sedici, een kloon van de Suzuki SX4. De Fiat is dus de Iveco Massif. En de Iveco is op zijn beurt de Santana Anibal. En de Santana is in feite een Land Rover Defender uit de jaren zeventig.