Vorig jaar werd onder dit sublabel nog een SUV gepresenteerd, maar die viel niet in de smaak. Aston Martin zet zijn kaarten nu in op een limousine met meer grandeur dan de eigen Rapide kan bieden. Een model die het op kan nemen tegen de Bentley Mulsanne, maar die ook als verleidelijk alternatief kan dienen voor de Bugatti Galibier. Een sedan waar beroemdheden maar al te graag in en uit zullen stappen.

De in 2014 te introduceren Lagonda zal worden gebaseerd op de Rapide, maar krijgt een langere wielbasis en dus een aanzienlijk comfortabeler accommodatie voor de achterpassagiers. Voor de aandrijving gaat de tot 7,3 liter vergrootte V12 uit de One-77 zorgen. Dat betekent 755 pk en 750 Nm, waarden die duidelijk superieur zijn aan wat de Porsche Panamera Turbo te bieden heeft. Er zal binnen 4 seconden naar 100 km/u gesprint kunnen worden en de topsnelheid bedraagt zonder begrenzer minimaal 330 km/u. Start/stop techniek, maar ook een kleine elektromotor (bedoeld om korte afstand elektrisch af te leggen) moeten de Lagonda enigszins milieuverantwoord maken. Daarbij zal hergebruik van remenergie voor de stroom zorgen.