Babette Wieringa, hoofdredacteur van Autovisie, zegt tevreden te zijn met de uitbreiding van de content van Autovisie naar Sp!ts. Autovisie doet nu het magazine, de pagina’s in De Telegraaf, de site en de iPad-applicatie. Het merk Autovisie zegt nu een bereik te hebben van 2,5 miljoen lezers en Sp!ts zou nog eens 1,6 miljoen lezers hebben (met een oplage van een half miloen). Sp!ts wordt ook uitgegeven door Telegraaf Media Groep. Hoofdredacteur Willem Schouten van Sp!ts:  "We hebben goede afspraken gemaakt over wat voor soort aandacht we prefereren. Nokkenassen en cilinderinhoud vinden we minder belangrijk dan het avontuur en de beleving. Vooral van de wekelijkse column van petrolhead Peter Hilhorst verwacht ik veel."  De lezers van Sp!ts hebben meer interesse in auto’s dan de gemiddelde Nederlander, beweert de krant. Meer dan de helft van de lezers van Sp!ts zou interesse in auto’s hebben.

 Autovisiepagina Spits.

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding