IAA Frankfurt 2013: groot, groter, grootst

De IAA in Frankfurt is altijd al een enorme tentoonstelling geweest maar dat gold vooral voor het vloeroppervlak. Tegenwoordig gaan de autofabrikanten zich te buiten aan een soort competitie voor de grootste en indrukwekkendste stand. De Duitsers vinden het prachtig want op dit moment is al veertig procent meer kaartjes vooraf verkocht dan in 2011 op een vergelijkbaar tijdstip.

Twee jaar geleden had Audi bijvoorbeeld een heuse ‘testbaan’. Nu presenteert het premiummerk zijn nieuws op een 3,5 duizend vierkante meter grote stand, waar met projecties en elf  miljoen led’s ‘hangende steden’ tot leven komen. Het paviljoen is aan honderdvijftig kilometer kabel opgehangen ‘zwevende’ kubus. BMW heeft een testbaan voor de i3, want die wordt natuurlijk met veel aandacht omringd omdat het zo’n belangrijke introductie voor BMW is. Of concurrenten iets speciaals bouwen zullen we zien maar dat hun stands cq hun  paviljoens net zo groot en indrukwekkend als eerder zullen zijn, lijdt geen twijfel.
Hoe dan ook, het publiek is het niet ontgaan wat er te gebeuren staat op deze 65ste IAA , want er is al veertig procent meer kaartjes vooraf verkocht dan twee jaar geleden. Dat garandeert niet dat er uiteindelijk meer publiek naar de IAA gaat komen, maar het is wel een goede indicatie.

Vanaf morgen brengt AM op deze website het eerste deel van een beknopt overzicht van het belangrijkste nieuws dat te verwachten is op deze gigantische Duitse autosalon.

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

IAA Frankfurt 2013: groot, groter, grootst - Automobielmanagement.nl

IAA Frankfurt 2013: groot, groter, grootst

De IAA in Frankfurt is altijd al een enorme tentoonstelling geweest maar dat gold vooral voor het vloeroppervlak. Tegenwoordig gaan de autofabrikanten zich te buiten aan een soort competitie voor de grootste en indrukwekkendste stand. De Duitsers vinden het prachtig want op dit moment is al veertig procent meer kaartjes vooraf verkocht dan in 2011 op een vergelijkbaar tijdstip.

Twee jaar geleden had Audi bijvoorbeeld een heuse ‘testbaan’. Nu presenteert het premiummerk zijn nieuws op een 3,5 duizend vierkante meter grote stand, waar met projecties en elf  miljoen led’s ‘hangende steden’ tot leven komen. Het paviljoen is aan honderdvijftig kilometer kabel opgehangen ‘zwevende’ kubus. BMW heeft een testbaan voor de i3, want die wordt natuurlijk met veel aandacht omringd omdat het zo’n belangrijke introductie voor BMW is. Of concurrenten iets speciaals bouwen zullen we zien maar dat hun stands cq hun  paviljoens net zo groot en indrukwekkend als eerder zullen zijn, lijdt geen twijfel.
Hoe dan ook, het publiek is het niet ontgaan wat er te gebeuren staat op deze 65ste IAA , want er is al veertig procent meer kaartjes vooraf verkocht dan twee jaar geleden. Dat garandeert niet dat er uiteindelijk meer publiek naar de IAA gaat komen, maar het is wel een goede indicatie.

Vanaf morgen brengt AM op deze website het eerste deel van een beknopt overzicht van het belangrijkste nieuws dat te verwachten is op deze gigantische Duitse autosalon.

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding