AutoRAI: nog drie volumemerken niet ingeschreven

Op drie na alle volumemerken hebben inmiddels toegezegd deel te nemen aan de AutoRAI 2015. De organisatie is met het drietal ‘twijfelaars’ in gesprek. Medio december wordt de definitieve merkenlijst bekend gemaakt.

De stands van de grote fabrikanten zullen maximaal 880 meter groot zijn. Binnen die afmetingen kan de aankleding en afwerking van de stand – te bouwen door organisator Amsterdam RAI – op verzoek van de betreffende merkimporteur specifieke accenten krijgen.

Behalve aan de grote merken moet de AutoRAI ook veel aandacht gaan schenken aan nichemerken, innovaties, concept cars, droomauto’s en klassiekers. Zo zullen in een aparte hal zowel designiconen als volumemodellen uit de jaren vijftig tot en met negentig van de vorige eeuw te zien zijn. In gesprekken met consumentenpanels is volgens Rikkert Graat, Senior Communicatie & PR manager, duidelijk gebleken dat ‘auto’s ‘ het leidende thema moeten zijn. "Kunst of andere onderwerpen zijn leuk voor erbij, maar primair wil men auto’s, auto’s en auto’s zien." Verder zullen in een Innovation Lab diverse noviteiten op autogebied een plek krijgen. Veel van deze nieuwe technieken kunnen in het Buitenpark aan de tand gevoeld worden: op het Verkeersplein van de toekomst en middels testritten met innovatieve auto’s op de openbare weg.

Editie 2015 is de 59e AutoRAI en wordt gehouden van 17 t/m 26 april. Editie 2013 ging niet door vanwege de economische crisis en het gebrek aan aanmeldingen van auto-importeurs. Het was de eerste keer dat het evenement niet doorging.

AutoRAI: nog drie volumemerken niet ingeschreven - Automobielmanagement.nl

AutoRAI: nog drie volumemerken niet ingeschreven

Op drie na alle volumemerken hebben inmiddels toegezegd deel te nemen aan de AutoRAI 2015. De organisatie is met het drietal ‘twijfelaars’ in gesprek. Medio december wordt de definitieve merkenlijst bekend gemaakt.

De stands van de grote fabrikanten zullen maximaal 880 meter groot zijn. Binnen die afmetingen kan de aankleding en afwerking van de stand – te bouwen door organisator Amsterdam RAI – op verzoek van de betreffende merkimporteur specifieke accenten krijgen.

Behalve aan de grote merken moet de AutoRAI ook veel aandacht gaan schenken aan nichemerken, innovaties, concept cars, droomauto’s en klassiekers. Zo zullen in een aparte hal zowel designiconen als volumemodellen uit de jaren vijftig tot en met negentig van de vorige eeuw te zien zijn. In gesprekken met consumentenpanels is volgens Rikkert Graat, Senior Communicatie & PR manager, duidelijk gebleken dat ‘auto’s ‘ het leidende thema moeten zijn. "Kunst of andere onderwerpen zijn leuk voor erbij, maar primair wil men auto’s, auto’s en auto’s zien." Verder zullen in een Innovation Lab diverse noviteiten op autogebied een plek krijgen. Veel van deze nieuwe technieken kunnen in het Buitenpark aan de tand gevoeld worden: op het Verkeersplein van de toekomst en middels testritten met innovatieve auto’s op de openbare weg.

Editie 2015 is de 59e AutoRAI en wordt gehouden van 17 t/m 26 april. Editie 2013 ging niet door vanwege de economische crisis en het gebrek aan aanmeldingen van auto-importeurs. Het was de eerste keer dat het evenement niet doorging.