Akzo lanceert online tevredenheidsonderzoek

Akzo Nobel Car Refinishes Nederland heeft een nieuw online klanttevredenheidsonderzoek geïntroduceerd. Schadeherstellers kunnen er zelf een peiling mee uitvoeren.

Het programma heet e-CSI (electronic Customer Satisfaction Index) en is geheel geautomatiseerd. Na invoering van gegevens wordt namens het schadeherstelbedrijf enkele dagen na de werkzaamheden een e-mail verstuurd naar de bestuurder van de herstelde auto. Deze mail bevat een link naar een online vragenlijst over de schadeafhandeling. Wanneer een klant in eerste instantie niet reageert, ontvangt hij na enkele dagen automatisch een herinnering. ABS Autoherstel heeft, na een proefperiode, als eerste in de branche e-CSI in gebruik genomen voor al zijn vestigingen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Akzo lanceert online tevredenheidsonderzoek - Automobielmanagement.nl

Akzo lanceert online tevredenheidsonderzoek

Akzo Nobel Car Refinishes Nederland heeft een nieuw online klanttevredenheidsonderzoek geïntroduceerd. Schadeherstellers kunnen er zelf een peiling mee uitvoeren.

Het programma heet e-CSI (electronic Customer Satisfaction Index) en is geheel geautomatiseerd. Na invoering van gegevens wordt namens het schadeherstelbedrijf enkele dagen na de werkzaamheden een e-mail verstuurd naar de bestuurder van de herstelde auto. Deze mail bevat een link naar een online vragenlijst over de schadeafhandeling. Wanneer een klant in eerste instantie niet reageert, ontvangt hij na enkele dagen automatisch een herinnering. ABS Autoherstel heeft, na een proefperiode, als eerste in de branche e-CSI in gebruik genomen voor al zijn vestigingen.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding