Fotoboek maakt autoschadeherstel voor klanten inzichtelijk

Aart Vierhout, eigenaar van Autoschade De Weerd in Nunspeet, heeft samen met autobedrijven, assurantie-adviseurs, verzekeraars, lakbedrijven, toeleveranciers en specialisten een fotoboek samengesteld. Het biedt de klant een chronologisch overzicht van het schadeherstelproces.

Volgens Vierhout schrikken veel klanten van de kosten voor schadeherstel. Dit zou komen doordat de branche onvoldoende duidelijk maakt aan consumenten wat er allemaal komt kijken bij vakkundig herstel. Om het proces op een toegankelijke manier in beeld te brengen maakte Vierhout daarom in samenwerking met CeWe Business een foto- en informatieboek.

Het laat in woord en beeld zien hoe een modern schadebedrijf te werk gaat. Foto’s en korte toelichtende teksten voeren de klant mee met de verschillende fasen en stappen in het autoherstel. Alle betrokken partijen hebben een zichtbare rol. De hoofdrol is echter voor Autoschade De Weerd. Hiermee geeft het bedrijf zijn visitekaartje af.

CeWe Color, gespecialiseerd in digitale fotofinishing, biedt ondernemers, adviseurs en toeleveranciers gratis software voor het samenstellen van een eigen portfolio, catalogus of bedrijfspresentatie. Binnen zeven werkdagen ontvangt de ondernemer zijn brochure of catalogus, inclusief eigen foto’s en teksten. Alle informatie is te vinden op http://www.cewe-business.nl/

 

 

Fotoboek maakt autoschadeherstel voor klanten inzichtelijk - Automobielmanagement.nl

Fotoboek maakt autoschadeherstel voor klanten inzichtelijk

Aart Vierhout, eigenaar van Autoschade De Weerd in Nunspeet, heeft samen met autobedrijven, assurantie-adviseurs, verzekeraars, lakbedrijven, toeleveranciers en specialisten een fotoboek samengesteld. Het biedt de klant een chronologisch overzicht van het schadeherstelproces.

Volgens Vierhout schrikken veel klanten van de kosten voor schadeherstel. Dit zou komen doordat de branche onvoldoende duidelijk maakt aan consumenten wat er allemaal komt kijken bij vakkundig herstel. Om het proces op een toegankelijke manier in beeld te brengen maakte Vierhout daarom in samenwerking met CeWe Business een foto- en informatieboek.

Het laat in woord en beeld zien hoe een modern schadebedrijf te werk gaat. Foto’s en korte toelichtende teksten voeren de klant mee met de verschillende fasen en stappen in het autoherstel. Alle betrokken partijen hebben een zichtbare rol. De hoofdrol is echter voor Autoschade De Weerd. Hiermee geeft het bedrijf zijn visitekaartje af.

CeWe Color, gespecialiseerd in digitale fotofinishing, biedt ondernemers, adviseurs en toeleveranciers gratis software voor het samenstellen van een eigen portfolio, catalogus of bedrijfspresentatie. Binnen zeven werkdagen ontvangt de ondernemer zijn brochure of catalogus, inclusief eigen foto’s en teksten. Alle informatie is te vinden op http://www.cewe-business.nl/