Aon beoordeelt experts en schadeherstellers kritischer

Verzekeringsmakelaar Aon gaat verzekeraars, experts, de ingeschakelde reconditioneerders en de schadeherstellers nog kritischer beoordelen op het werk dat ze leveren.

Het bedrijf wil meer regie krijgen over de schaderegeling. Volgens het Assurantie Magazine kiest Aon er met deze aanpak voor om de schaderegelingsactiviteiten niet de deur uit te doen, maar er een kernactiviteit van te maken.

De afdeling Schade Nederland met 85 schadebehandelaars, wordt ondergebracht in een aparte productgroep. Er wordt een splitsing aangebracht tussen de complexe en omvangrijke maatwerkschades en de processchades die circa tachtig procent van het totaal uitmaken. Met de nieuwe aanpak wil Aon volgens Assurantie Magazine de schade-experts nog meer aansturen, nadrukkelijker de vinger aan de pols van het schadeproces houden en zowel verzekeraars, experts, de ingeschakelde reconditioneerders en schadeherstellers nog kritischer beoordelen op het werk dat ze leveren.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Aon beoordeelt experts en schadeherstellers kritischer - Automobielmanagement.nl

Aon beoordeelt experts en schadeherstellers kritischer

Verzekeringsmakelaar Aon gaat verzekeraars, experts, de ingeschakelde reconditioneerders en de schadeherstellers nog kritischer beoordelen op het werk dat ze leveren.

Het bedrijf wil meer regie krijgen over de schaderegeling. Volgens het Assurantie Magazine kiest Aon er met deze aanpak voor om de schaderegelingsactiviteiten niet de deur uit te doen, maar er een kernactiviteit van te maken.

De afdeling Schade Nederland met 85 schadebehandelaars, wordt ondergebracht in een aparte productgroep. Er wordt een splitsing aangebracht tussen de complexe en omvangrijke maatwerkschades en de processchades die circa tachtig procent van het totaal uitmaken. Met de nieuwe aanpak wil Aon volgens Assurantie Magazine de schade-experts nog meer aansturen, nadrukkelijker de vinger aan de pols van het schadeproces houden en zowel verzekeraars, experts, de ingeschakelde reconditioneerders en schadeherstellers nog kritischer beoordelen op het werk dat ze leveren.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding