De eerste ronde van de verkiezing is al van start gegaan en de uiteindelijke winnaar wordt op 15 januari tijdens InterClassics Maastricht bekendgemaakt. Autoruitherstelbedrijven konden zich inschrijven door middel van een zelftest.

Met deze test beoordelen zij zelf de aspecten waarmee een klant in aanraking komt als hij of zij contact heeft met een hersteller. Tevens worden de bevindingen van het Mysterieman onderzoek meegenomen. Uit de inzendingingen is inmiddels een top 16 geselecteerd. Die bedrijven zijn door een onafhankelijke inspecteur op locatie gecontroleerd. De drie winnaars gaan door naar de finale: een beleidstest in december 2010 en een prakijkfinale op InterClassics in Maastricht.

Een onafhankelijke jury maakt op 15 januari de winnaar bekend. Die ontvangt een wisseltrofee, een reischeque en een bezoek aan een glasfabriek voor alle medewerkers. Daarnaast mag het bedrijf gebruik maken van een speciaal logo van het Focwa Autoruitherstelbedrijf van het Jaar 2010/2011.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding