De verzekeraar legt hiermee de nadruk op "verzekeren zoals het bedoeld is, oftewel hulp bieden aan klanten op cruciale momenten." Centraal in deze campagne staan de schadeproducten van de verzekeraar, met in het bijzonder de auto- en reisverzekering. 

Ohra laat in commercials met humor zien hoe verzekeren juist niet moet. Het legt de pijnlijke miscommunicatie tussen verzekerde en verzekeraar bloot. Een automobilist moet in de tv-reclame uitwijken voor een eend en raakt daardoor een boom. Bellend met zijn verzekeraar wordt hij keer op keer doorverbonden en verbastert zijn verhaal steeds verder.

Deze campagne sluit volgens Ohra aan op onderzoek waaruit blijkt dat consumenten het vooral belangrijk vinden om direct te weten waar ze aan toe zijn en een goed gevoel willen overhouden aan het contact met een organisatie. Ohra zegt hierop in te spelen met haar nieuwe merkbelofte ‘Direct geregeld’. 

Het afgelopen jaar heeft de organisatie ingezet op de verbetering van haar service naar klanten. Klanten kunnen met vragen nu ook terecht via Twitter @demensenvanohra en via Facebook. Bekijk hieronder de commercial.