AH Autoschade Herstel: makeover met TotalRecol

AH Autoschade Herstel komt met TotalRecol, een concept waarmee consumenten hun auto eenvoudig een nieuwe kleur kunnen geven of gebruikssporen kunnen wissen.

Volgens directeur Michael Huis hiermee de traditionele werkwijze van de schadeherstelbranche. Die is "van oorsprong een passieve business: bedrijven wachten tot reparaties worden aangeboden. Met TotalRecol doorbreken we deze traditie en zoeken we de markt bewust op."

Op http://www.totalrecol.nl is de make-over in drie stappen te regelen: de gewenste kleur kiezen, prijs accepteren en afspraak maken. Huis vindt een nieuwe laklaag een aantrekkelijk alternatief voor de aanschaf van een nieuwe of tweedehands auto. "Het gebeurt steeds vaker dat mensen nog zeer tevreden zijn met hun auto, maar zijn uitgekeken op de kleur of zich ergeren aan de gebruikssporen. TotalRecol biedt deze groep consumenten de mogelijkheid om nog jaren te genieten van hun auto in een nieuw jasje."

Om een indruk te geven: een makeover voor een VW Golf kost incl. BTW 3511 euro, voor een Passat 4098 euro en voor een Fiat 500 3154 euro. Huis kondigt aan de komende tijd met meer initiatieven te komen die "een dimensie toevoegen aan de schadeherstelbranche." AH Autoschade Herstel is een onderdeel van The Alwaysbemobile Company.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

check dan ook gelijk even het kentekenbewijs en de kosten van aanpassing bij colorchange!!!???

Geplaatst door: HaWeha op

Wat een lariekoek! Vast wel weer zo’n betrouwbaar semi-wetenschappelijk uit-de-mouw-schud onderzoek gedaan om deze behoefte onder consumenten te peilen… Waar blijft de persconferentie? Of soms opnieuw een marketingtruc van ons aller Alwaysbemobile Company, zo’n doorzichtige manier om die franchiseverkopende, met onderzoeken strooiende club van marketeers onder de aandacht te brengen? “Een dimensie toevoegen aan de schadeherstelbranche…”… iedere serieuze schadeherstellende vakman zou zich kapot schamen voor zo’n krom verhaal en zulke wollige taal.

Geplaatst door: Piet Bergsma op
AH Autoschade Herstel: makeover met TotalRecol - Automobielmanagement.nl

AH Autoschade Herstel: makeover met TotalRecol

AH Autoschade Herstel komt met TotalRecol, een concept waarmee consumenten hun auto eenvoudig een nieuwe kleur kunnen geven of gebruikssporen kunnen wissen.

Volgens directeur Michael Huis hiermee de traditionele werkwijze van de schadeherstelbranche. Die is "van oorsprong een passieve business: bedrijven wachten tot reparaties worden aangeboden. Met TotalRecol doorbreken we deze traditie en zoeken we de markt bewust op."

Op http://www.totalrecol.nl is de make-over in drie stappen te regelen: de gewenste kleur kiezen, prijs accepteren en afspraak maken. Huis vindt een nieuwe laklaag een aantrekkelijk alternatief voor de aanschaf van een nieuwe of tweedehands auto. "Het gebeurt steeds vaker dat mensen nog zeer tevreden zijn met hun auto, maar zijn uitgekeken op de kleur of zich ergeren aan de gebruikssporen. TotalRecol biedt deze groep consumenten de mogelijkheid om nog jaren te genieten van hun auto in een nieuw jasje."

Om een indruk te geven: een makeover voor een VW Golf kost incl. BTW 3511 euro, voor een Passat 4098 euro en voor een Fiat 500 3154 euro. Huis kondigt aan de komende tijd met meer initiatieven te komen die "een dimensie toevoegen aan de schadeherstelbranche." AH Autoschade Herstel is een onderdeel van The Alwaysbemobile Company.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reacties

check dan ook gelijk even het kentekenbewijs en de kosten van aanpassing bij colorchange!!!???

Geplaatst door: HaWeha op

Wat een lariekoek! Vast wel weer zo’n betrouwbaar semi-wetenschappelijk uit-de-mouw-schud onderzoek gedaan om deze behoefte onder consumenten te peilen… Waar blijft de persconferentie? Of soms opnieuw een marketingtruc van ons aller Alwaysbemobile Company, zo’n doorzichtige manier om die franchiseverkopende, met onderzoeken strooiende club van marketeers onder de aandacht te brengen? “Een dimensie toevoegen aan de schadeherstelbranche…”… iedere serieuze schadeherstellende vakman zou zich kapot schamen voor zo’n krom verhaal en zulke wollige taal.

Geplaatst door: Piet Bergsma op