Dit zei Paul Knapper, Buitendienst Manager Aegon Expertisedienst, tijdens de bijeenkomst van Aegon Schade Service begin november in Putten.

De schadeherstelbedrijven worden beoordeeld op klantwaarde, de technische reparatie en het beheersen van de schadelast. Knapper: "Op deze manier kunnen we dit ratingsysteem inzetten als mechanisme om schades te sturen en staan de reparateurs in feite zelf aan het roer om de sturing te beïnvloeden."

Voor de beoordeling werkt Aegon met een zogenaamde Ster-ranking. De bedrijven krijgen maximaal vijf sterren, die te zien zijn op de website van Aegon. Bij schade voert een klant zijn postcode in, waarna hij een lijst krijgt van Aegon schadeherstelbedrijven in zijn buurt, met hun sterren waardering."

De bijeenkomst van Aegon Schade Service was georganiseerd ter gelegenheid van het éénjarig bestaan op 1 november.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding