GlasGarage: zeven nieuwe locaties en Sterrenservice

GlasGarage heeft in de eerste vier maanden van dit jaar zeven vestigingen toegevoegd aan zijn netwerk.

De formule zit nu ook in Nieuwegein, Deventer, Papendrecht, Zwijndrecht, Den Bosch, Heijen en Boxmeer. Met de huidige ruim honderdtwintig vestigingen is het eindpunt nog niet bereikt: honderdvijftig is het einddoel. Om het netwerk nog fijnmaziger te maken, opent de formule volgens commercieel directeur Leo Smid gemiddeld één vestiging per maand. "Ook de komende periode staan nog enkele openingen op het programma."

Om de beoogde groei in de zakelijke markt te bereiken, is GlasGarage onder de naam ‘Sterrenservice’ gestart met een programma voor assurantietussenpersonen. Het draait volgens Smid om service en gemak. "Na de ruitschademelding nemen we hen veel werk uit handen. Wij leggen  rechtstreeks contact met de eindklant, bespreken met de klant de ruitschade en zijn/haar wensen, inventariseren wat nodig is om de schade tegen de laagst mogelijke kosten te herstellen en maken  een afspraak voor herstel. Een paar dagen na reparatie of vervanging ontvangt de klant namens de assurantietussenpersoon en GlasGarage per post een bedankje."

‘Sterrenservice’ moet tussenpersonen stimuleren om ruitschades naar GlasGarage te sturen. Zo’n drie kwart van alle automobilisten met autoruitschade volgt het advies van z’n tussenpersoon om te kiezen voor een bepaalde hersteller.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

GlasGarage: zeven nieuwe locaties en Sterrenservice - Automobielmanagement.nl

GlasGarage: zeven nieuwe locaties en Sterrenservice

GlasGarage heeft in de eerste vier maanden van dit jaar zeven vestigingen toegevoegd aan zijn netwerk.

De formule zit nu ook in Nieuwegein, Deventer, Papendrecht, Zwijndrecht, Den Bosch, Heijen en Boxmeer. Met de huidige ruim honderdtwintig vestigingen is het eindpunt nog niet bereikt: honderdvijftig is het einddoel. Om het netwerk nog fijnmaziger te maken, opent de formule volgens commercieel directeur Leo Smid gemiddeld één vestiging per maand. "Ook de komende periode staan nog enkele openingen op het programma."

Om de beoogde groei in de zakelijke markt te bereiken, is GlasGarage onder de naam ‘Sterrenservice’ gestart met een programma voor assurantietussenpersonen. Het draait volgens Smid om service en gemak. "Na de ruitschademelding nemen we hen veel werk uit handen. Wij leggen  rechtstreeks contact met de eindklant, bespreken met de klant de ruitschade en zijn/haar wensen, inventariseren wat nodig is om de schade tegen de laagst mogelijke kosten te herstellen en maken  een afspraak voor herstel. Een paar dagen na reparatie of vervanging ontvangt de klant namens de assurantietussenpersoon en GlasGarage per post een bedankje."

‘Sterrenservice’ moet tussenpersonen stimuleren om ruitschades naar GlasGarage te sturen. Zo’n drie kwart van alle automobilisten met autoruitschade volgt het advies van z’n tussenpersoon om te kiezen voor een bepaalde hersteller.

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding