Dennis Petrus (ASN Vermaire) Manager van het jaar 2012

Autoschade Service Nederland heeft Dennis Petrus, schademanager van Autoschade Service Vermaire Haarlem, uitgeroepen tot Manager van het jaar 2012. Dit laat het Schadeherstelbedrijf weten.

Ledenvergadering

De winnaars werden bekend gemaakt tijdens de jaarlijkse algemene ledenvergadering van ASN Groep. "Ik ben hartstikke trots dat we dit met het hele team bereikt hebben", zegt Petrus. "Het betekent dat wij bij ons bedrijf alle zaken goed op orde hebben. Ik zie het echt als een teamprestatie, het is een opsteker, een bewijs dat we goed bezig zijn."

Benchmark

Deze waarderingsprijs reikt ASN Groep jaarlijks uit na een toetsing van alle 70 vestigingen op onder andere klanttevredenheid, service, doorlooptijd, gemiddeld schadebedrag, duurzaamheid van de reparatie en de kwaliteitszorg. "Het doel van de verkiezing is via een benchmark de ondernemers te vergelijken en naar een hoger plan te tillen. Op deze manier verbeteren zij zichzelf elk jaar weer en daar wordt heel ASN beter van."

De tweede prijs ging naar Gerard Houtman van ASN van Beynum Bodegraven. Op de derde plaats eindigde Franklin van der Vegt van ASN Rotterdam-zuid.

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Dennis Petrus (ASN Vermaire) Manager van het jaar 2012 - Automobielmanagement.nl

Dennis Petrus (ASN Vermaire) Manager van het jaar 2012

Autoschade Service Nederland heeft Dennis Petrus, schademanager van Autoschade Service Vermaire Haarlem, uitgeroepen tot Manager van het jaar 2012. Dit laat het Schadeherstelbedrijf weten.

Ledenvergadering

De winnaars werden bekend gemaakt tijdens de jaarlijkse algemene ledenvergadering van ASN Groep. "Ik ben hartstikke trots dat we dit met het hele team bereikt hebben", zegt Petrus. "Het betekent dat wij bij ons bedrijf alle zaken goed op orde hebben. Ik zie het echt als een teamprestatie, het is een opsteker, een bewijs dat we goed bezig zijn."

Benchmark

Deze waarderingsprijs reikt ASN Groep jaarlijks uit na een toetsing van alle 70 vestigingen op onder andere klanttevredenheid, service, doorlooptijd, gemiddeld schadebedrag, duurzaamheid van de reparatie en de kwaliteitszorg. "Het doel van de verkiezing is via een benchmark de ondernemers te vergelijken en naar een hoger plan te tillen. Op deze manier verbeteren zij zichzelf elk jaar weer en daar wordt heel ASN beter van."

De tweede prijs ging naar Gerard Houtman van ASN van Beynum Bodegraven. Op de derde plaats eindigde Franklin van der Vegt van ASN Rotterdam-zuid.

 

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding