Verder lanceren de makers een Android-versie van de app, ontworpen om via digitale foto’s het herstelproces van autoschade te versimpelen. Ook komen er samenwerkingen aan met de portals AutoWeek en Auto Trader. en komt Fixico waarschijnlijk begin 2015 ook beschikbaar in het buitenland.

Fixico-oprichter Derk Roodhuyzen begon in april aan de landelijke uitrol in Nederland. Inmiddels hebben ruim vierhonderd Focwa-erkende autoschadeherstelbedrijven zich aangesloten. Op de websites van  AutoWeek en Auto Trader kan de bezoeker binnenkort de drie stappen doorlopen van het Fixico-proces (uploaden schadefoto, drie offertes ontvangen, schadeherstelbedrijf kiezen).  

Om verdere groei te bewerkstelligen, heeft Fixico de hulp ingeroepen van enkele boardmembers en investeerders: Laurens Groenendijk (medeoprichter van JustEat), Michael Sønderby (Head of Strategy bij Ebay.inc) en Robert Jongstra (voormalig topman Procter & Gamble).

Gebruikers van Fixico ontvangen binnen 24 uur minimaal drie offertes. Op basis van prijs, reparatiesnelheid, afstand, serviceniveau en beoordelingen van anderen kan de gebruiker een autoschadehersteller kiezen. Vervolgens kan direct via Fixico een afspraak gemaakt worden om de schade aan de auto te laten herstellen.