De formule wist in de laatste vijf jaar de omzet te verviervoudigen en het aantal vestigingen te laten groeien tot ruim 125. GlasGarage zet in op verdere groei door het verhogen van de servicegraad, verlagen van de schadelast en intensieve samenwerking met lease- en verzekeringsmaatschappijen.

In dat verband is Rob Vlak (48) aangetrokken als Directeur Sales & Operations. Hij werkte eerder in deze functie bij verschillende dienstverlenende bedrijven, waaronder Autotaalglas. Vlak treedt deels in de positie van commercieel directeur Leo Smid, die volgens GlasGarage "te kennen heeft gegeven zich meer te willen richten op o.a. zijn gezin." Smid blijft echter verbonden aan GlasGarage en zal zich, als Senior Accountmanager, specifiek gaan richten op de key-accounts.

Verder is Gerben Marsman (41) gestart als Accountmanager. Hij werkte voor leasemaatschappij Arval en had zijn eigen verzekeringskantoor. Op het gebied van marketing & communicatie is Malou Trommelen (24) aangetrokken. Ten slotte zal Michel Lebbink (voorheen Franchisemanager GlasGarage) de functie van Directeur Franchise & Marketing op zich nemen.