Care gaat leaseauto’s Mijndomeinauto.nl herstellen

Care Autoschade en Mijndomeinauto.nl gaan samenwerken. Care gaat zorgen voor de inname en uitgifte van leaseauto’s en het herstel van de aanwezige schades.

In IJsselstein zitten Care en Mijndomeinauto.nl vanaf 1 augustus 2015 onder één dak. Care-directeur Kees-Jan Bus zegt trots te zijn op de samenwerking in dit relatief nieuwe marktsegment: "Care IJsselstein is een ideale locatie voor zowel de leaseactiviteiten van mijndomeinauto.nl als voor schadeherstel. De vestiging is uitgerust met een aantal CareXpress cabines, waarmee het merendeel van de schades op een efficiënte en snelle wijze kunnen worden hersteld.”

Mijndomeinauto.nl is in 2011 opgericht voor het aanbieden van leaseauto’s aan particulieren.

Om de naamsbekendheid te vergroten, werden de voertuigen aangekleed als rijdende reclamezuilen. Inmiddels omvat het wagenpark 1.500 leaseauto’s. "Een centrale locatie is van belang voor onze groeiambities", aldus directeur Chris Mudde. "In IJsselstein kunnen we nu de verschillende merken tegelijk aan onze klanten afleveren. Dit scheelt veel tijd en is praktischer en leuker voor onze berijders."

Care gaat leaseauto’s Mijndomeinauto.nl herstellen - Automobielmanagement.nl

Care gaat leaseauto’s Mijndomeinauto.nl herstellen

Care Autoschade en Mijndomeinauto.nl gaan samenwerken. Care gaat zorgen voor de inname en uitgifte van leaseauto’s en het herstel van de aanwezige schades.

In IJsselstein zitten Care en Mijndomeinauto.nl vanaf 1 augustus 2015 onder één dak. Care-directeur Kees-Jan Bus zegt trots te zijn op de samenwerking in dit relatief nieuwe marktsegment: "Care IJsselstein is een ideale locatie voor zowel de leaseactiviteiten van mijndomeinauto.nl als voor schadeherstel. De vestiging is uitgerust met een aantal CareXpress cabines, waarmee het merendeel van de schades op een efficiënte en snelle wijze kunnen worden hersteld.”

Mijndomeinauto.nl is in 2011 opgericht voor het aanbieden van leaseauto’s aan particulieren.

Om de naamsbekendheid te vergroten, werden de voertuigen aangekleed als rijdende reclamezuilen. Inmiddels omvat het wagenpark 1.500 leaseauto’s. "Een centrale locatie is van belang voor onze groeiambities", aldus directeur Chris Mudde. "In IJsselstein kunnen we nu de verschillende merken tegelijk aan onze klanten afleveren. Dit scheelt veel tijd en is praktischer en leuker voor onze berijders."