Carglass naar 15 vestigingen voor cosmetisch schadeherstel

Carglass breidt het aantal vestigingen voor het herstel van kleine autoschades uit naar 15. Deze uitbreiding volgt op een succesvolle pilot met vijf vestigingen.

Carglass naar 15 vestigingen voor cosmetisch schadeherstel

De service wordt nu ook aangeboden in Amersfoort, Amsterdam, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Heerenveen, Nijmegen, Rotterdam en Zwolle. Dit zei Directeur Operations Willem Mes tijdens het onlangs gehouden Schade Event van Automotive Insiders.

Het gaat om kleine schades zoals krassen, putjes en deukjes. Veel automobilisten laten volgens Carglass dergelijke schades zitten vanwege de hoge kosten, de lange hersteltijd en de gevolgen voor de no-claim korting. De schades komen aan het licht wanneer een Carglass monteur vóór een ruitreparatie de auto inspecteert om de staat in kaart te brengen.

Carglass zegt dat twee derde van de auto’s kleine schades heeft die niet worden hersteld: "Dit was aanleiding om een reparatieservice zonder ‘gedoe’ te ontwikkelen. Door te werken met vaste prijzen weet de automobilist van tevoren waar hij aan toe is en wordt onnodige administratie en de daarbij behorende kosten voorkomen.

Volgens Willem Mes is Carglass in staat gebleken om de kennis en techniek in huis te halen om een oplossing te bieden voor deze kleine schades die bij de behoeften van de consument aansluit: "De klanttevredenheid voor autoschadeherstel is net zo hoog als voor ons glasherstel en we zien klanten vaak terugkomen met andere kleine schades aan hun auto."

Carglass naar 15 vestigingen voor cosmetisch schadeherstel - Automobielmanagement.nl

Carglass naar 15 vestigingen voor cosmetisch schadeherstel

Carglass breidt het aantal vestigingen voor het herstel van kleine autoschades uit naar 15. Deze uitbreiding volgt op een succesvolle pilot met vijf vestigingen.

Carglass naar 15 vestigingen voor cosmetisch schadeherstel

De service wordt nu ook aangeboden in Amersfoort, Amsterdam, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Heerenveen, Nijmegen, Rotterdam en Zwolle. Dit zei Directeur Operations Willem Mes tijdens het onlangs gehouden Schade Event van Automotive Insiders.

Het gaat om kleine schades zoals krassen, putjes en deukjes. Veel automobilisten laten volgens Carglass dergelijke schades zitten vanwege de hoge kosten, de lange hersteltijd en de gevolgen voor de no-claim korting. De schades komen aan het licht wanneer een Carglass monteur vóór een ruitreparatie de auto inspecteert om de staat in kaart te brengen.

Carglass zegt dat twee derde van de auto’s kleine schades heeft die niet worden hersteld: "Dit was aanleiding om een reparatieservice zonder ‘gedoe’ te ontwikkelen. Door te werken met vaste prijzen weet de automobilist van tevoren waar hij aan toe is en wordt onnodige administratie en de daarbij behorende kosten voorkomen.

Volgens Willem Mes is Carglass in staat gebleken om de kennis en techniek in huis te halen om een oplossing te bieden voor deze kleine schades die bij de behoeften van de consument aansluit: "De klanttevredenheid voor autoschadeherstel is net zo hoog als voor ons glasherstel en we zien klanten vaak terugkomen met andere kleine schades aan hun auto."