Focwa presenteert consumentencampagne (filmpje)

Focwa Schadeherstel heeft tijdens haar congres op 4 oktober de nieuwe consumentencampagne gelanceerd.

Focwa presenteert consumentencampagne

Met deze volledig online campagne worden consumenten geïnformeerd over het belang van veilig en kwalitatief schadeherstel. Centraal in de campagne staat een consumentenwebsite die de bezoekers naar de website van de leden leidt. "De nieuwe website geeft informatie over de soorten schadeherstel, veiligheid en kwaliteit", aldus directeur Femke Teeling. "Ook vindt de bezoeker de Focwa schadeherstellers in zijn regio, inclusief contactgegevens, website en openingstijden. Dit moet naast naamsbekendheid online vindbaarheid vergroten en meer online leads genereren."
Verder biedt de website een zogenaamde ‘eerste hulp bij schade’-stappenplan met advies. 

Focwa filmpjes

Tijdens het congres presenteerde Focwa ook de eerste van drie filmpjes die zijn gemaakt over het vakmanschap van de Focwa schadehersteller. Deze zullen onder andere via de website, Facebook, YouTube en AdWords worden gepromoot: "De bedoeling hiervan is om de consument naar de website van de leden te sturen. De andere twee filmpjes worden de komende maand gelanceerd."

Volgens Teeling zorgt de campagne voor een continue zichtbaarheid en verbetering van de online vindbaarheid van Focwa-bedrijven: "Samen maken we kwaliteit nog beter zichtbaar en zorgen we ervoor dat de merknaam Focwa te allen tijde ‘top of mind’ is bij de consument met autoschade."
 

Focwa presenteert consumentencampagne (filmpje) - Automobielmanagement.nl

Focwa presenteert consumentencampagne (filmpje)

Focwa Schadeherstel heeft tijdens haar congres op 4 oktober de nieuwe consumentencampagne gelanceerd.

Focwa presenteert consumentencampagne

Met deze volledig online campagne worden consumenten geïnformeerd over het belang van veilig en kwalitatief schadeherstel. Centraal in de campagne staat een consumentenwebsite die de bezoekers naar de website van de leden leidt. "De nieuwe website geeft informatie over de soorten schadeherstel, veiligheid en kwaliteit", aldus directeur Femke Teeling. "Ook vindt de bezoeker de Focwa schadeherstellers in zijn regio, inclusief contactgegevens, website en openingstijden. Dit moet naast naamsbekendheid online vindbaarheid vergroten en meer online leads genereren."
Verder biedt de website een zogenaamde ‘eerste hulp bij schade’-stappenplan met advies. 

Focwa filmpjes

Tijdens het congres presenteerde Focwa ook de eerste van drie filmpjes die zijn gemaakt over het vakmanschap van de Focwa schadehersteller. Deze zullen onder andere via de website, Facebook, YouTube en AdWords worden gepromoot: "De bedoeling hiervan is om de consument naar de website van de leden te sturen. De andere twee filmpjes worden de komende maand gelanceerd."

Volgens Teeling zorgt de campagne voor een continue zichtbaarheid en verbetering van de online vindbaarheid van Focwa-bedrijven: "Samen maken we kwaliteit nog beter zichtbaar en zorgen we ervoor dat de merknaam Focwa te allen tijde ‘top of mind’ is bij de consument met autoschade."