Zo is er in het pand een state-of-the-art trainingscentrum gerealiseerd, de Axalta Refinish Academy. “Dit nieuwe trainingscentrum is voorzien van de meest geavanceerde middelen om zodoende de medewerkers van de klant op een nog professionelere manier te kunnen trainen. Wij zijn niet alleen lakleverancier, we hebben ook een groot assortiment non-paint producten voor de schadeherstelbedrijven. En daarnaast ondersteunen we de klanten in hun bedrijfsvoering. Dat kan variëren in het geven van advies op bedrijfseconomisch vlak en procesondersteuning tot het trainen van de medewerkers in de werkplaats”, aldus Pieter Noorlander, Brand Steward Axalta.

Meerwaarde

“Daarnaast spelen wij tijdig in op de ontwikkelingen in de markt. Met nieuwe producten en/of middelen, maar ook op het vlak van informatie delen. Bijvoorbeeld elektrische voertuigen, deze worden ook steeds vaker voor schadeherstelwerkzaamheden aangeboden bij de verschillende schadeherstelbedrijven. Onze klanten proberen we daar bewust van te maken, voornamelijk wat betreft de risico’s die deze voertuigen met zich meebrengen en bieden wij ze kwalitatieve middelen aan. Onder andere op deze manier proberen wij onze meerwaarde voor de klant te tonen.”

Dit artikel verscheen in het thema Werkplaats/Schade van AM mei 2021.

Wil je ook adverteren bij AM ? Neem dan contact op met Ruud Mosetti of Patrick van Tilburg

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding