MijnGarage brengt vraag en aanbod online samen

brand story

MijnGarage, het servicelabel van LKQ Fource, zorgt ervoor dat autobezitters voor onderhoud bij de juiste garage belanden, maar het laat daarbij de kwaliteit en niet enkel de prijs van de onderhoudsklus leidend zijn. Bijkomend voordeel voor de garagist is dat het zijn vindbaarheid online bevordert.

Voor garages die hun klantenkring willen uitbreiden, biedt het platform MijnGarage een mooie springplank. “Wij bieden garagisten een transparante manier om zichzelf te presenteren”, aldus Edwin Luchies, marketingmanager bij het bedrijf. “Garages kunnen klussen aanbieden binnen een bepaalde prijsrange, waarmee we prijsvechters willen tegengaan. Onderhoudsklussen worden aangeboden met duidelijke specificaties en tegen een gegarandeerde prijs.”

Vindbaarheid

Dat zorgt ervoor dat MijnGarage een hoge mate van betrouwbaarheid heeft, wat tot uiting komt in hoge ratings. “Ook qua zoekmachine-optimalisatie en vindbaarheid scoren we goed. Ons platform biedt garages 24/7 de mogelijkheid om nieuwe klussen binnen te halen, waarmee hun werkplaats nu dus feitelijk ook 24/7 is geopend, belangrijk in tijden waarin consumenten zich grotendeels online oriënteren”, aldus Luchies.

Reputatie

“We bieden ook modules aan waarmee de MijnGarage-faciliteit wordt ingebouwd in de website van de garage. We verzorgen ook de afhandeling, we bevestigen de afspraak aan zowel de consument als de garage.” Voor garages is MijnGarage dus een betrouwbare en effectieve manier om de klantenkring online uit te breiden, waarbij het kwaliteitsniveau hoog wordt gehouden. Luchies: “We hebben een strenge screening en we toetsen garages op trainingen en klanttevredenheid. We hebben een reputatie hoog te houden.”

Dit artikel verscheen in het thema Werkplaats/Schade van AM mei 2021.

Wil je ook adverteren bij AM ? Neem dan contact op met Ruud Mosetti of Patrick van Tilburg

MijnGarage brengt vraag en aanbod online samen - Automobielmanagement.nl

MijnGarage brengt vraag en aanbod online samen

brand story

MijnGarage, het servicelabel van LKQ Fource, zorgt ervoor dat autobezitters voor onderhoud bij de juiste garage belanden, maar het laat daarbij de kwaliteit en niet enkel de prijs van de onderhoudsklus leidend zijn. Bijkomend voordeel voor de garagist is dat het zijn vindbaarheid online bevordert.

Voor garages die hun klantenkring willen uitbreiden, biedt het platform MijnGarage een mooie springplank. “Wij bieden garagisten een transparante manier om zichzelf te presenteren”, aldus Edwin Luchies, marketingmanager bij het bedrijf. “Garages kunnen klussen aanbieden binnen een bepaalde prijsrange, waarmee we prijsvechters willen tegengaan. Onderhoudsklussen worden aangeboden met duidelijke specificaties en tegen een gegarandeerde prijs.”

Vindbaarheid

Dat zorgt ervoor dat MijnGarage een hoge mate van betrouwbaarheid heeft, wat tot uiting komt in hoge ratings. “Ook qua zoekmachine-optimalisatie en vindbaarheid scoren we goed. Ons platform biedt garages 24/7 de mogelijkheid om nieuwe klussen binnen te halen, waarmee hun werkplaats nu dus feitelijk ook 24/7 is geopend, belangrijk in tijden waarin consumenten zich grotendeels online oriënteren”, aldus Luchies.

Reputatie

“We bieden ook modules aan waarmee de MijnGarage-faciliteit wordt ingebouwd in de website van de garage. We verzorgen ook de afhandeling, we bevestigen de afspraak aan zowel de consument als de garage.” Voor garages is MijnGarage dus een betrouwbare en effectieve manier om de klantenkring online uit te breiden, waarbij het kwaliteitsniveau hoog wordt gehouden. Luchies: “We hebben een strenge screening en we toetsen garages op trainingen en klanttevredenheid. We hebben een reputatie hoog te houden.”

Dit artikel verscheen in het thema Werkplaats/Schade van AM mei 2021.

Wil je ook adverteren bij AM ? Neem dan contact op met Ruud Mosetti of Patrick van Tilburg