In 2015 realiseerde de lcv-divisie wereldwijd een afzetstijging van 12,4 procent, goed voor een marktaandeel van 3,7 procent tegen 3,1 procent vorig jaar. In Europa mag het merk zich voor het achttiende achtereenvolgende jaar de grootste lcv-leverancier noemen. Terwijl de Europese bestelautomarkt zelf 11,4 procent groeide, boekte Renault een plus van 16,9 procent. Het marktaandeel in Europa bedraagt nu 15 procent. Wereldwijd, dat wil zeggen in 112 landen op alle continenten behalve Noord-Amerika, zette Renault 387 duizend bedrijfsvoertuigen af, waarvan 92 duizend buiten Europa. De enige regio die in de min eindigde was Afrika, Midden-Oosten en India doordat de slechte Algerijnse markt een verder positief beeld verstoorde. Renault is er niettemin marktleider, dankzij de Kangoo, Master en (bij ons Dacia) Dokker.In Europa is er vooral winst geboekt in Duitsland, Italië, Spanje en het Verenigd Koninkrijk, waar Renault hun beste jaar ooit beleefde.

Opvallend is dat Renault mondiaal succes boekt met modellen die allemaal in Europa zijn ontwikkeld, met uitzondering van de speciaal voor Zuid-Amerika bedoelde Duster Oroch, een vijfpersoon pick-up op basis van de gelijknamige Dacia. Renault is bovendien een kampioen in het aangaan van samenwerkingsverbanden; het bouwt de modellen ook voor c.q. met GM, Nissan, Daimler, Renault Trucks en vanaf medio dit jaar ook Fiat.