Klanten kunnen dan kiezen uit twee lengtematen en twee dakhoogten. Daarna volgen de overige drie versies (Chassis Cabine, Dubbelcabine, Personenbus). Bovendien levert Maxus direct de eDeliver 9 L3H3 in een N2-versie (GVW 4,05 ton), die met een B-rijbewijs is te rijden. Deze heeft een laadcapaciteit van 1.350 kg, in combinatie met een trekcapaciteit van 1.500 kg

Vier accupakketten

De instapversie heeft een 52 kWh accu. Andere versies volgen nog. De L3H2 is er met 72 kWh of 89 kWh accu. De elektromotor levert een piekvermogen van 150 kW en een maximaal koppel van 310 Nm. De maximum snelheid is begrensd op 100 km/uur en bij de speciale met B-rijbewijs te rijden N2-versie is dat 90 km/uur. In het najaar komt de eDeliver 9 ook uit als Chassis Cabine met een 65 kWh accu.

Lees ook:
Maxus introduceert 3,5 ton elektrische bestelauto