Baan Twente wint Best Van Dealer Award

Baan Twente is uitgeroepen tot meest klantvriendelijke Mercedes-Benz Van ProCenter van Nederland. De bedrijfswagendealer scoorde het afgelopen jaar wederom op het gebied van service en klanttevredenheid. De Best Van Dealer Award wordt door Mercedes-Benz Nederland jaarlijks uitgereikt aan het Van ProCenter dat zich onderscheidt door topprestaties.

Mark Horsten, COO Vans bij Mercedes-Benz Nederland: “Jaarlijks toetsen wij als importeur de activiteiten van de Nederlandse dealerbedrijven en worden alle facetten van de Van ProCenters twaalf maanden lang geanalyseerd en geëvalueerd, van verkoop en service tot klantentevredenheid. Klanten van de Van ProCenters hebben eveneens een belangrijke inbreng in de prestaties van de dealerbedrijven. We hechten veel waarde aan de Award, uiteindelijk draait het bij Mercedes-Benz Vans allemaal om de beste klantentevredenheid.”

Topscores

De bestelwagenafdeling van Baan Twente noteerde afgelopen jaar topscores op het gebied van service en klanttevredenheid, en mag zich hiermee een jaar lang het meest klantvriendelijke Van ProCenter van Nederland noemen. Enkele jaren geleden werd het dealerbedrijf met vestigingen in Rijssen, Hengelo en Oldenzaal en ook al onderscheiden voor deze prestatie.

Lees ook:
Mercedes-Benz Vans: ‘Rol van de dealer is cruciaal in transitie naar elektrisch’

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reageren
500 tekens over
Baan Twente wint Best Van Dealer Award - Automobielmanagement.nl

Baan Twente wint Best Van Dealer Award

Baan Twente is uitgeroepen tot meest klantvriendelijke Mercedes-Benz Van ProCenter van Nederland. De bedrijfswagendealer scoorde het afgelopen jaar wederom op het gebied van service en klanttevredenheid. De Best Van Dealer Award wordt door Mercedes-Benz Nederland jaarlijks uitgereikt aan het Van ProCenter dat zich onderscheidt door topprestaties.

Mark Horsten, COO Vans bij Mercedes-Benz Nederland: “Jaarlijks toetsen wij als importeur de activiteiten van de Nederlandse dealerbedrijven en worden alle facetten van de Van ProCenters twaalf maanden lang geanalyseerd en geëvalueerd, van verkoop en service tot klantentevredenheid. Klanten van de Van ProCenters hebben eveneens een belangrijke inbreng in de prestaties van de dealerbedrijven. We hechten veel waarde aan de Award, uiteindelijk draait het bij Mercedes-Benz Vans allemaal om de beste klantentevredenheid.”

Topscores

De bestelwagenafdeling van Baan Twente noteerde afgelopen jaar topscores op het gebied van service en klanttevredenheid, en mag zich hiermee een jaar lang het meest klantvriendelijke Van ProCenter van Nederland noemen. Enkele jaren geleden werd het dealerbedrijf met vestigingen in Rijssen, Hengelo en Oldenzaal en ook al onderscheiden voor deze prestatie.

Lees ook:
Mercedes-Benz Vans: ‘Rol van de dealer is cruciaal in transitie naar elektrisch’

U las zojuist één van de gratis premium artikelen

Onbeperkt lezen? Sluit nu een gratis proefabonnement af

Bekijk de aanbieding

Reageren
500 tekens over