Mark Horsten, COO Vans bij Mercedes-Benz Nederland: “Jaarlijks toetsen wij als importeur de activiteiten van de Nederlandse dealerbedrijven en worden alle facetten van de Van ProCenters twaalf maanden lang geanalyseerd en geëvalueerd, van verkoop en service tot klantentevredenheid. Klanten van de Van ProCenters hebben eveneens een belangrijke inbreng in de prestaties van de dealerbedrijven. We hechten veel waarde aan de Award, uiteindelijk draait het bij Mercedes-Benz Vans allemaal om de beste klantentevredenheid.”
Topscores
De bestelwagenafdeling van Baan Twente noteerde afgelopen jaar topscores op het gebied van service en klanttevredenheid, en mag zich hiermee een jaar lang het meest klantvriendelijke Van ProCenter van Nederland noemen. Enkele jaren geleden werd het dealerbedrijf met vestigingen in Rijssen, Hengelo en Oldenzaal en ook al onderscheiden voor deze prestatie.
Lees ook:
Mercedes-Benz Vans: ‘Rol van de dealer is cruciaal in transitie naar elektrisch’